znapper

Magnetlister/Dørbeskyttere?

Hei

På min Mazda MX-3 og etterfølgende Mazda RX-8, hadde jeg avtagbare, fleksible og magnetiske dørstoppere som dette:

http://www.klikk.no/multimedia/archive/00335/_T8C9212_jpg_335901b.jpg

Veldig enkelt å ta av og på, og passet man på å være forsiktig når man satt de på og tok de av, ble det heller ikke riper av disse mattene/listene.

Det som er så flott med de, er at de er flate, ikke disse runde pølsegreiene som jeg ser selges rundt omkring. Disse mattene er veldig diskrete, spesielt på mine sorte biler.

Nå solgte jeg RX-8'en og dum som jeg var, lå beskytterne i bilen, så de ble med kjøper.

Problem: Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte disse, jeg husker kun at det var en bilrekvisita/stylingbutikk på Oslo øst et sted (ikke en del av kjedene som biltema/bilxtra eller *stønn* Thorshow bilrekvisita etc). Mener det kostet rundt 350 kr for et par matter.

Er det noen her som vet hvem (om noen) som selger dette i Oslo? Klarer ikke finne noe via google, mulig butikken jeg kjøpte det i er konkurs??
Finner heller ikke disse via ebay eller amazon i internasjonale søk.

Har ny bil og ønsker å unngå bulker i siden fra melkesprengte alenemødre med ammetåke og generelle idioter som ikke tar hensyn på parkeringsplassene.

Hjelp!! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.

Japp, endte opp med å bestille derfra, selv om de ikke sender til Europa.

De fikk dog en shipping quote og videresendte ordren til http://eurobumperguard.com/car_door_protector.html

Kjøpte standard edition for begge sider ($100 + $100 i shipping(!) med UPS), disse er, som du sier, litt mer diskrete og mindre og passer helt greit på min sorte Mondeo.

- Kjøpte sett som beskytter begge sider, man kan evt klippe av snora på ett sett og bruke en list på hver side av bilen, så har man et reservesett dersom ting skulle bli stjålet.

- Opplevde aldri at de forrige listene ble stjålet, men det kan jo ha sammenheng med at jeg også da hadde sort bil og at de ikke var ekstremt fremtredende.

Billig(ish) beskyttelse, koster mye å fikse opp dersom et fehue deiser bildøra opp, jeg tok nemlig nabo'n en gang, kosta han 7000,- raske.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive