bayersk-mach-werk

Hvor lenge holder padsa ?

Heisann , driver å polerer litt og er oppe i bil nr 7 har jeg finni ut , men jeg har også polert en båt . Da blei putene litt slitt altså noe av skummgummien ble borte når jeg polerte litt skarpere kanter osv.

Etter dette så har jeg slitt med at poleringsmiddelet har kladda seg en del , med roterende maskin og 1600 omdreininger da begynner panelet og pipe og poleringsmiddelet kladder seg litt. Blir ikke noe særlig og polere , kan være lakken også på de 2 bilene men, ihvertfall det skjedde etter jeg hadde tatt den båten og putta var slitt så.

De 2 bilene jeg har tatt er en Subaru impreza 2008 sølvfarga , golf mk1 sølvfarga .

Skjer det samme med begge . Disse etter poleringingen av båten takker for svar .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett presset å gå ned til 1400rpm :) Kan være at padsene ikke er helt rene da, og at det går varmt fort etter å ha brukt dem på båt og de ikke er rene selv om det ser sånn ut.Viktig at du nevner pads og prudukt merke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

padsa det gjelder er gule scholl , og poleringsmiddelet jeg bruker sammen med de er s17+ og so3 gold.

tror jeg kjøper meg to nye av de .

har vaska de rene hver gang etter bruk ,men virker som båtpoleringa har tatt knekken på de.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

padsa det gjelder er gule scholl , og poleringsmiddelet jeg bruker sammen med de er s17+ og so3 gold.

tror jeg kjøper meg to nye av de .

har vaska de rene hver gang etter bruk ,men virker som båtpoleringa har tatt knekken på de.

Gelcoat på båt oppfører seg veldig annerledes enn lakk på bil, så problemet er nok at det fremdeles sitter produktrester i padene. Jeg ville vasket dem igjen, gjerne i vaskemaskin etter en god dynkings med padrensemiddel om du har.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive