• 0
Hoffen

Pads

Spørsmål

6 svar til spørsmålet

• 0

Hei!

Jeg gikk til innkjøp av Swissvax sin poleringspakke : http://www.swissvax.no/produkter/flex-poleringsmaskiner/swissvax-poleringspakke-krauss-500w

Det jeg lurer på er hvordan pads som er gode å bruke, og som dere andre vil anbefale.

Trenger både pad til rubbinga og poleringen.

Legg gjerne med varenr på putene, så det blir noe lettere for meg å finne :)

Du kan jo kjøpe litt ekstra av de padsene du har fått med i pakken. Det passer til starter kit'et ditt. Et par puter ekstra av hver, er en fin begynnelse. Kjøp også minst en 10 pk mikrofiber ekstra. Det er kjekt å ha :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Du kan jo kjøpe litt ekstra av de padsene du har fått med i pakken. Det passer til starter kit'et ditt. Et par puter ekstra av hver, er en fin begynnelse. Kjøp også minst en 10 pk mikrofiber ekstra. Det er kjekt å ha :)

Takk for svar!

Jeg søker etter de padsene som jeg har i settet mitt, men kommer frem til flere forskjellige.

Hadde vært kjempe med en link til de forskjellige padsene, om noen kunne tenkt seg å funnet de frem :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Takk for svar!

Jeg søker etter de padsene som jeg har i settet mitt, men kommer frem til flere forskjellige.

Hadde vært kjempe med en link til de forskjellige padsene, om noen kunne tenkt seg å funnet de frem :)

Du kan godt kjøpe et slikt "putetårn" med blandet drops:http://www.swissvax.no/produkter/swissvax-proffprodukter/swissvax-pad-tower-polerputesett-str-m

De putene som omtales som medium og gloss i beskrivelsen til kit'et er henholdsvis orange og sort av farge. Begge finnes i "putetårnet" :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Ah, kjempe! Takk skal du ha!

Da blir det nok ett sånt tårn ;)

Jeg ville spurt om de kunne byttet ut den sorte ullputen, med en rød. Ullpute er liten vits med maskinen du har i starter-kitet. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg ville spurt om de kunne byttet ut den sorte ullputen, med en rød. Ullpute er liten vits med maskinen du har i starter-kitet. ;)

Takk for tipset, skal se hva jeg havner på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive