arnfinnj

Service

Så den. tror jeg hadde klikka...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg hadde drept... for noen idioter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det er mulig :o De må jo være komplett idiot de som driver det verkstedet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke akkurat noe uvanlig det. skjer jo overalt i norge også. Så fort noen kommer inn med grom bil så skal den "testes" bra det ikke er flere ulykker enn det er! har jeg bilen min på EU så sitter jeg alltid nermest mulig verkstedet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på bilen på stedet jeg, leveres også gullende ren slik at jeg kan sjekke om det er noe tafsing på den også. ikke vært noe ball enda i allefall, men jeg gir også en bra beskjed om å behandle den bra på test før/etter service, men tviler sterkt på at de holder seg under 4000 rpm hele test turen gitt... ;) noe rød i hue han som leverte bilen sist da jeg sa at "nå står vel bilen bare å gløder ute her vel"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis hadde for noen uker siden observert en dønnstøken BMW 650i parkert bak BMW sjappa med sånne plast-trekk mekanikerne trekker over setene - på både fører og passasjerstol.... BUSTED :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor leverer jeg ikke bilen til verksted med mindre det er krise.

Jeg har sett en del mekanikere i aksjon, og legger merke til at mange synes det er helt ok å sette ting på lakken.

Verksted blir brukt til dekkomlegging, 4-hjulskontroll og EU-kontroll.

Slik så det forresten ut sist jeg leverte noe til verksted.

IMG_1742.jpg

IMG_1744.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med yngvejos: verksted burde KUN bli brukt til EU og firehjulskontroll. sjukt respektløst hele opplegget ellers. var på ferie i sverige i fjor så røyk regreima på bilen, og jeg måtte inn på verksted der. da presterte de å ripe opp hele frontfangern, knakk en bit i grillen og de knakk bøylene til 1000metera.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så langt det lar seg gjøre tar jeg fri fra jobben og spør om en kaffe kopp eller 3 på verkstedet når jeg har bilen inne på service..

Ellers så hadde jeg innbrudd i bilen min når det sto inne etter et lite uhell jeg hadde i februar. Jeg hørte ikke noe fra verkstedet, fikk høre det av andre..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive