Bilnerden.no

17. mai tilbud hos Bilnerden

Nasjonaldagen må feires og vi slår på stortromma med 15% rabatt på hele nettbutikken!

Nå skal jeg ut å synge og rope med guttungen. Pipp pipp hurra og ja vi elsker dette lammet.. :)

Gratulerer med dagen alle sammen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DCN VIP.medlem rabatten gjelder vel ikke i tillegg? :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle disse tilbudene er ikke bra for lommeboken. Ble en liten bestilling i dag :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre som sliter med betaling i nettbutikken? Jeg får feilmelding. Status på orderen viser "Customer aborted". Forsøkte både i går og i dag.

Endret av TomS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slo til å bestilte en skumkanon og såpe. Ingen problem med betaling her i gården nei.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da prøver jeg en annen pc - takk for tilbakemelding, haarstad!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og med samme resultat igjen. Fillern også!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte bla skumkanon nå og det var ingen problemer her.

Windows 7, 64bit, Chrome nettleser

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk også fylt opp handlekurven uten problem, litt Rupes pads, våtslipesett, 5l Korrosol,surfex og prickbort måtte også på plass siden det begynner å bli tomt :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei og nei, hvorfor skal dette skje!?! Prøvde med Chrome nå; samme resultat: blank side med teksten "Field not numeric: 'Amount'" når jeg skal gå til betaling. Har aldri hatt problemer før, verken hos Bilnerden eller andre plasser.

Hos Bilnerden står det på ordrestatus: Customer aborted, og Kommentar: BBS Setup FAILED 2013-05-17 15:47:56 Fault: Field not numeric: 'Amount'

Rare greier.

Endret av TomS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei og nei, hvorfor skal dette skje!?! Prøvde med Chrome nå; samme resultat: blank side med teksten "Field not numeric: 'Amount'" når jeg skal gå til betaling. Har aldri hatt problemer før, verken hos Bilnerden eller andre plasser.

Hos Bilnerden står det på ordrestatus: Customer aborted, og Kommentar: BBS Setup FAILED 2013-05-17 15:47:56 Fault: Field not numeric: 'Amount'

Rare greier.

Prøv å oppdatere java ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk på en smell, jeg også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldige dere som får gått på en smell! Nå har jeg oppdatert Java, prøvd med Opera, IE, Chrome og også både jobb- og privat-PC. Resultatet er og blir det samme. Ganske frustrerende å ikke få svidd av 6500 spenn!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldige dere som får gått på en smell! Nå har jeg oppdatert Java, prøvd med Opera, IE, Chrome og også både jobb- og privat-PC. Resultatet er og blir det samme. Ganske frustrerende å ikke få svidd av 6500 spenn!

Jeg har en veldig sterk følelse av at du nok får brukt pengene dine hvis du sender ham en mail og forklarer problemene du har hatt. Han er ikke vanskelig å ha med å gjøre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en veldig sterk følelse av at du nok får brukt pengene dine hvis du sender ham en mail og forklarer problemene du har hatt. Han er ikke vanskelig å ha med å gjøre :)

Da gjør jeg det. Takk for hjelpen folkens!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DAMNIT!! Og selvfølgelig RETT etter bestillingen min er betalt at tilbudet som er bedre enn VIP-tilbudet kommer :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en liten bestilling her også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DAMNIT!! Og selvfølgelig RETT etter bestillingen min er betalt at tilbudet som er bedre enn VIP-tilbudet kommer :/

Jeg har hatt 30 pads i handlkurven min i flere uker, og har bare ventet på et slikt tilbud. Eneste som mangler nå er at han kommer med et 20% pinsetilbud og at jeg ryker på en DAS6 Pro i tillegg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive