Gå til innhold

Polere beskyttelsefolie


Perhoy

Recommended Posts

Hei. På bilen min så er det lagt på beskyttelsefolie foran bakre hjulbue. Hvordan gjør jeg når jeg skal polere? Må jeg unngå folien, eller kan den poleres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste folier jeg har vært borte i kan fint poleres. Noen av de som er farget kan dog fort miste farge, så prøv forsiktig i første omgang. Det viktigste med folie er at den ikke krever en brøkdel av polering som lakk gjør for å bli fin. Så lav hastighet på maskin og lite til null press på maskinen. Og kun fine poleringsmidler uten slipemidler i. Så er det bare å kjøre på :)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Kan også nevnes at om man kjører for lenge på folien blir den varm og gulner, før den helt plutselig finner det for godt å smelte, eller i beste fall, løsne...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...