BLAU-WEISS

SV Leather care på ratt??

Rattet mitt begynner å bli ganske slitt og begynner å miste konturene øverst på rattet, er det noe man kan gjøre for å gjøre dette bedre. Får jo såklart ikke tilbake konturene i rattet ved å bruke SV leather care. Men kan jeg bruke det på rattet? Renseproduktet og melka?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattet mitt begynner å bli ganske slitt og begynner å miste konturene øverst på rattet, er det noe man kan gjøre for å gjøre dette bedre. Får jo såklart ikke tilbake konturene i rattet ved å bruke SV leather care. Men kan jeg bruke det på rattet? Renseproduktet og melka?

Hvis rattet er skinn, så går det fint å bruke dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis rattet er skinn, så går det fint å bruke dette.

Jeg er ganske sikker på at det er skinn, men ikke 100% Det er en bmw e60 530d. Hva er beste måten å finne ut av det på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at det er skinn, men ikke 100% Det er en bmw e60 530d. Hva er beste måten å finne ut av det på?

Da er det nok skinn, jeg tror faktisk ikke jeg har sett en E60 uten skinnratt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte leather care kit på bilen min, samt leather healer mellom cleaner og milk.. funket supert :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leather healer er et must visst rattet har begynt og bli nuppete og misfarget, tok en full shine på et 15 år gammelt s6 ratt som det drysset skinn av under kjøring... 4 runder leather healer og 2 runder med milk (rengjorde med cleaner og lighter fluid først)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive