knuppen

Bilshampoo

Skal legge inn en ny bestilling hos bilnerden, men lurer på hvilken bilsåpe(håndvask) dere anbefaler.

En ting til...begynner å minke på BH autofoam hos meg, og ser at de også har inne Autob. magifoam.

Noen tips/erfaringer der. ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bh Autofoam er e must spør spør du meg :) Optimum Car Wash som de har på bilnerden har jeg brugt mye, å er veldig fornøyd med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magifoam er like god som Autofoam. MF lager litt tykkere skumm enn AF, men de rengjør like godt og er like drøye i bruk.

Av såper til å ha i bøtten kan man ikke veldge feil hvis du handler hos noen av forhandlerene her inne. Alle såpene er gode. Største forskjellen er lukt. Glid og skum varierer litt uten at det egentlig har veldig stor betydning.

En av såpene som BN selger som er god og har en fin pris er Poorboys Super Slick & Suds Concentrated Car Wash (langt navn :P).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg testet Gtechniq G-Wash for første gang tidligere i dag. Syntes det var en bra shampoo med god glid. Skummet godt i bøtta, men ble litt lite skum på bilen med vaskehanske for de som foretrekker mye skum. Vurderer å kjøpe inn mer av denne, men har fortsatt et par andre såper å teste :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magifoam er den beste snowfoam'en jeg hittil har testet...og jeg har testet endel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips folkens....gjør det så mye enklere når jeg skal bestille nå. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilnerden har den jo ikke, men jeg har testet hvertfall 10 bilsåper og en skiller seg ut på alt av egenskaper. CG Maxi Suds II :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duragloss 902 er en god såpe fra Bilnerden.no. Lukter megadigg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg jammen meg testet en ny shampoo, Bilt Hamber Auto-Wash. Må si jeg foretrekker Gtechniq G-Wash da den hadde mye bedre glid :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

autofoam virker pittelitt bedre enn magifoam.... og lukter 76x bedre i min nese...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm zalo? hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det såpen Poorboys super.....+ nok en kanne med BH autofoam, men også 1l Magifoam for å sammenligne.

Takk for innspill. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper zalo lager bra barberskum.... lol

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive