Gå til innhold
Tommyk

Rensemaskin

Recommended Posts

Tommyk    0
Tommyk

Hei. Trenger sårt en rensemaskin. Interiøret ser ut som en svinesti etter jeg har sotte i bilen i arbeidsklær.

Jeg har jo lest mange er fornøyd med Foma Mimo. Men lurer på om det er andre gode maskiner også?

Jeg kunne tenkt meg en kombi maskin med rens og våt/grov støvsuger. Slik at jeg slipper en støvsuger til.

Budsjett ca 5000 kr.

Kom også med tips på hvor de selger maskinen. Er ikke ute etter og kjøpe den fra en nettbutikk som har dårlig kundeservice. Og så er det viktig at de har den inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Skulle jeg kjøpt rensemaskin nå, så ville jeg gått for denne. Har ikke testet den selv (har Mimo), men ser flere her er fornøyd med denne maskinen. Mye for pengene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Espen Lenvik    11
Espen Lenvik

Vil bare meddele at denne maskinen du linker til fungerer meget bra. Har denne selv og denne kan sammen lignes med foma sin maskin. Spar penger og kjøp denne;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommyk    0
Tommyk

Takk Øyvind G. Skal se om jeg finner noen brukererfaringer er inne på forumet.

Har også googlet litt. Og kom over denne

Må si at det frister en del med varmtvann.

Men prisen er jo utrolig god på den oss SS.

Hvordan er den i forhold til Mimo? Blir resultatet like bra eller bedre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frskby    67
frskby

Har akkurat kjøpt den "Øyvind G" foreslår her, og testet den for første gang i dag. MEGET fornøyd. Vannet var rimelig møkkete kun etter rensing av bagasjerom. Jeg trodde til og med det var ganske rent...

Har lest flere her inne som mener denne er utrolig bra ifht pris og hva du får. Litt plastfølelse er det eneste som kanskje kan trekke ned litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lysholm    431
Lysholm

Enig med Øyvind og resten som har kommentert. Har selv Mimo, men hadde nok gått for Scandicshine sin i dag om jeg skulle kjøpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Det er da plastfølelse på deler av Mimo også. Mimo er jo en billig maskin, men den som SS selger er enda billigere (uten at den nødvendigvis er noe dårligere).

Utifra spesifikasjonene, så har SS maskinen mye høyere vanntrykk enn det Mimo har, så jeg vil tro SS maskinen "skyller" bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommyk    0
Tommyk

Hmm. Tror jeg prøver meg på SS maskinen.

Men ser de selger noen som er litt dyrere. Disse Ghibli maskinene. Har aldir hørt om dem. Er det noe og satse på?

Jeg blir vel og bruke maskinen relativt mye. Litt bil, mye i huset.

Så trur SS vil være et godt valg, men før jeg kjøper vil jeg være helt sikker. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

SS-maskinen spyler ihvertfall skikkelig bra. :) Jeg er veldig godt fornøyd, men så har jeg brukt sprayflaske og våtsuger etpar år da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig