garrett_T4

Grim Reaper

Jeg testet denne på den grovmøkkete primeraen min i kveld, jeg blandet 1 del med GR og 5deler med vann (tot 6)

Sprayet dette på uten å spyle først, ingen wow effekt vil jeg si, jeg gjenntok prosessen (da med våt bil naturligvis) og spylte av igjen, ble da meget fornøyd, noen flere som har prøvd dette? spyle først eller ikke?

(prøvde også bilberry 1:3 (tot4), møkkete felger, spyle ikke først, knall rent, supert stoff;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spyle først eller ikke er litt avhengig av produkt du benytter mener jeg, noe funker best på våt bil andre funker best på tørr bil, men hvem som funker til hva er jeg ikke sikker på, jeg legger på tørr bil 99% når jeg enten avfetter eller foamer bilen.

er noe slikt:

-Avfetting

-forvask/skum

-høytrykksvask

-vanlig mitt/bøtte vask

-høytrykksvask

-tørk

Står ofte på flaskene også hva som anbefales, generell regel er vel at det ikke skal tørke på lakken da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd å blande Grime Reaper med feks Chemical Guys maxi suds i foam cannon/gun? Eller dreper den skummet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd den med Chemical Guys CW&G og der drept den ihverfall ikke skummet i foamlancen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT men jeg prøver likevel:

Fikk Grime Reaper fra SS rett før helgen. På alt av bilder ser den lilla ut. Den flaska jeg fikk har et mye mørkere innhold, nærmest sort med litt lilla/blått skjær. Skal den være slik?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen som har den mørkere fargen, er ikke noe galt med de. Den jeg bruker fra gallon har samme mørke farge:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noe Turtle Wax saker ketil har lurt oppi flaska da gitt.... luring han... ;)

nei da, den er ganske mørk den i flaska, så ikke noe problem det, blir mer lilla etter at den er tynnet ut litt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Da er det vel bare å hive seg til å blande... :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive