Emil

Min 1991 Audi 80 Cabriolet 2,3

45 innlegg i emnet

Dette er da min Audi 80 Cabriolet. Det er en 2,3 liter rekke 5. Den er senka 50-60.. står rieger styling på den...

Bilen er etterlakkert men er den liten stund siden.

på disse bildene tok jeg og polerte den for hånd.. det var i sommer engang ;D

img0281kl1.jpg

28082008070of4.jpg

28082008073ln2.jpg

28082008074ja5.jpg

28082008075ae8.jpg

Endret av Emil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut, og pen bil :)

Noen flere planer for bilen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser kul ut den her...Keskin felger? Legg ut flere bilder :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, takk.. Stemmer at det er keskin felger ja.. Hvordan planer tenker du på da Dennis? Jeg har gjort litt småting med bilen, bytta ratt og girkule. Nytt stereoanlegg.. ble innstalert hos et firma som heter BugBoys i fredrikstad.Men er ikke helt fornøyd så skal tilbake og snakke med de til våren.. skal ta å legge ut litt fler bilder jeg:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

28082008080pi8.jpg

Ps ! rattet er byttet til S4 ratt, girkule er også byttet

28082008077nn0.jpg

Også noen gamle bilder

n5677257334836333919pj4.jpg

n5361119987954228543ym7.jpg

img0289lp8.jpg

Har også planer om å bytte nettingen i fangerne til svart netting:D

Endret av Emil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

J*vla stilig bil! Fikk nesten litt Mustang-vibber av den der :) Har du noen formening om hvor mye du har kostet på den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallpen bil, eneste jeg ikke er så hypp på er netting i lys farge på mørk bil, roligere med sort matt feks på den bilen..

Uansett var den strøken, og dekk/felg bygde jo tilnærmet perfekt på den.. gjerne enda flere bilder om du har.... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg der truhaa, som skrevet over har jeg planer om å bytte nettingen.. Men den er festet med sika og da må jeg skrape løs osv:P men blir nok gjort i vinter.. Jeg vet ikke helt hvor mye som er påkostet.. Kjøpte den med stylinga, har bare gjort litt småfiks sjøl som jeg synes ble mye sprekere.. som sagt bytta jeg bla. til s4 ratt i går, det momo rattet ser jo helt jævli ut:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøken bil Emil... Bytt til alu pedal på gasspedalen også.. Blir penere med svart gitter, RS gitter er dritkult synes jeg ihvertfall...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du klarer og se det, men pedalene har faktisk vært svarte engang:P Men dere har ikke noen tips for å få av nettingen når det er pøsa på med sika?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, så ut som om du hadde byttet 2 bare... Tapetkniv og skjær helt inntil... Skru av fangeren først riktignok..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det ser nesten sånn ut:P har sett et gitter på BS bildeler, men det er plast.. vet ikke hvor lenge det holder? noen erfaringer med det her eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en av de finere 80 cabbene jeg har sett. Flott farge og felger. Åssen ble det med S4 rattet i den? Gjerne noen flere bilder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for god kritikk:D Jeg har ikke fått tatt bilde av rattet enda, men jeg synes det ble veldig bra. Har lett lenge etter s4 ratt:D http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...2cabya92e406260

det var dette rattet jeg kjøpte.. desverre har jeg ikke noen fler bilder av bilen:( prøve å få til en bildeserie til våren:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS 4 gitterne i plast funker fint de, er jo for det meste plast i fronten på de fleste nye biler nå og ikke noe problem det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte på rundt eksosen og sånt? det blir ikke for varmt for plastikken

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen 80, blir mye bedre om du hadde bytta netting og fjernet den cup leppa fremme :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil, elsker det karosseriet der! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå fint det, men hør med BS først for å være sikker... Synes cat killer er kult på RS2 fanger jeg, uten så er den fangeren litt kjedelig...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil Emil! Bare kjøre på med produkter og cg50/50 nå! :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive