Bukken74

Defekt Kärcher, tips til ny HT

Jeg ville valgt den Nilfisken. Har Kärcher selv og neste gang blir det Nilfisk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei du, da har den nok fryst i løp av vinterne eller? men startet den eller hva skjer lissom?

Skulle til å vaske min egen bil i dag og finner ut at HT har tatt kvelden i løpet av vinteren :(

Hadde en Kärcher K 6.85 og ser nå etter alternativer.

Har mulighet for å få tak i denne via arbeidsgiver http://www.tretti.se/hem-och-tradgard/utomhusprodukter/hogtryckstvattar/nilfisk-alto-p1602-15-x-tra

Noen som har andre tips til omtrent samme pris?

http://cdon.no/nilfisk-alto-p160-2-15-x-tra-p20890612?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei du, da har den nok fryst i løp av vinterne eller? men startet den eller hva skjer lissom?

Ja, den har nok det, har pleid å få tømt ut alt vann tidligere, men det funket tydeligvis ikke denne gang.

Den har sprekt i metallet. En god del av vannet renner rett ut igjen, så det blir dårlig med trykk ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være pistolen som er gåen, har selv vært borti det.. den delene får du hos Kärcher

eller er det pumpen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være pistolen som er gåen, har selv vært borti det.. den delene får du hos Kärcher

eller er det pumpen?

Det er pumpen desverre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å demonter den litt før du bestemer deg for ny:) kan være bare en bagatel å:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å demonter den litt før du bestemer deg for ny:) kan være bare en bagatel å :)

Tror jeg er klar for en ny, har vært mye trøbbel med denne de åra jeg har hatt den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har P160.2-15 selv og er veldig fornøyd. God spyler med lang slange. Husk på at du må ha 16A kurs.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har P160.2-15 selv og er veldig fornøyd. God spyler med lang slange. Husk på at du må ha 16A kurs.

hmm, det hadde jeg ikke tenkt på...takk for tips :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive