Gå til innhold

Autoglym pakke, holder dette?

Recommended Posts

mortenstj
Skrevet

Hei

Jeg har en Autoglym pakke og lurer på om jeg trenger noe mer for poleringen?

Autoglym Surface Detailing clay kit

Autoglym HD Cleanser

Autoglym HD Wax

Har en hvit bil, hva mener dere om denne pakken?

Morten

mortenstj
Skrevet

Blir for hånd.

Men er dette egentlig selve poleringen, føler mer det er clay + voks bare

ALFRED
Skrevet

Du har jo hd cleanser .Har for øvrig denne pakken sjøl men ikkje testet endå.

mortenstj
Skrevet

Det blir spennende å teste de ut. Må være en grei pakke for en amatør :)

ALFRED
Skrevet

Bra nybegynner pakke trur er.HD voksen for skryt for god holdbarhet.

Skrevet

Hd waxen er bra den. Varer lenge.Husker jeg ønsket meg den cleanseren. Fortell gjerne hvordan den funket. Du vil få bilen klar til å legge et beskyttende lag, hd wax vil dra opp glansen bra og perle vann på bilen. Det hadde nok vært å foretrekke en runde med polering/korrigering med DA maskin etter claying.

Skrevet

Hd waxen er bra den. Varer lenge.Husker jeg ønsket meg den cleanseren. Fortell gjerne hvordan den funket. Du vil få bilen klar til å legge et beskyttende lag, hd wax vil dra opp glansen bra og perle vann på bilen. Det hadde nok vært å foretrekke en runde med polering/korrigering med DA maskin etter claying.

Skrevet

For hånd så bruker jeg Autoglym SRP og Autoglym HD Wax. SRP har fillere og brukes for å polere/skjule swirls før en legger på HD Wax. Hvis lakken er fin så er ikke SRP nødvendig og du kan bruke HD Cleanser og HD Wax.

Jfr. også FAQ hos Autoglym http://www.autoglym.com/valeting_bay

After using the Clay Bar and Rapid Detailer is it still necessary to use Super Resin Polish if I am going finish with HD Cleanser and HD Wax?

No, it is not necessary to use Super Resin Polish if you are going finish with High Definition Cleanser and High Definition Wax. The High Definition Cleanser will remove any polish applied to the vehicle. The polish can be used after cleansing, but only if there are any light scratches that need polishing out. Otherwise just go straight to the Wax.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår