pasi

Tips til shine av utenbordsmotor

Hei!

Har skaffet meg en Evinrude e-tec 40 hk, der det meste av motoren over vann er tildekket av plast/glassfiber. Har fjernet decaler med varmepistol og sitrusrend, og skal nå friske opp totalutseende før montering av nye decaler. Noen som har tips til fremgangsmåte og produkter.

MVH

Pål

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har skaffet meg en Evinrude e-tec 40 hk, der det meste av motoren over vann er tildekket av plast/glassfiber. Har fjernet decaler med varmepistol og sitrusrend, og skal nå friske opp totalutseende før montering av nye decaler. Noen som har tips til fremgangsmåte og produkter.

MVH

Pål

Ingen???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å dure på med maskin og korrigerende polish. Det skal faktisk jeg gjøre i morgen ;) Bare pass på varmen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å dure på med maskin og korrigerende polish. Det skal faktisk jeg gjøre i morgen ;) Bare pass på varmen.

Bruker du Owatrol Polytrol i tillegg til polish? Hva med fargeforskjell der det har vært klistremerker? Kan jeg forvente å kunne korrigere dette helt bort?

MVH

Pål

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Polytrol bare der det ikke er lakkert. Polerer bare der det er lakkert. Legger voks etter polering. Ja, holder du på lenge nok så skal det gå fint. Hvordan utvalg har du i polish?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg brukte scholl s30 og flex-da maskin. Det ble meget bra. Dog var ikke motor så gammel, men gen del riper i ovrflaten:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Polytrol bare der det ikke er lakkert. Polerer bare der det er lakkert. Legger voks etter polering. Ja, holder du på lenge nok så skal det gå fint. Hvordan utvalg har du i polish?

Er jo bitt av basillen så et lite lager blir det, hele serien i Scholl og Menzena er i box...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive