hgnubel

Bokser/stablekasser som passer i Ikeas Expedit?

Prøver å rydde litt i heimen og hvis jeg finner noen passende bokser kan mye av bilpleieproduktene mine få flytte fra uisolert loft til Expediten vi har i kjelleren, dvs fra ca 0-30+ grader til stabile 18-20 grader... tror det kan bli bra.

Har lest litt negativt om Ikeas egne plastbokser (Lekman) når innholdet begynner å veie litt, og alternativene jeg finner hos Ikea (stråkurv og papp/nylonboks) virker lite tillitsvekkende, så da vender jeg meg mot dere og håper noen har tips. Lekman-boksene er heller ikke formstøpt, så hvis noe lekker så regner jeg med det renner omtrent rett igjennom.

Det beste hadde vært bokser med lokk sånn at det kan gjøres litt vanskelig for småbarn å drikke surfex... men ikke noe krav, da holdes småbarna heller ute av kjelleren :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde jeg gjerne tatt med ja :) Hyllene i Expediten er 33,5 x 33,5 x 39 (B x H x D, cm). På dybden kan jeg gå opp til ca 45cm siden den står litt ut fra veggen.

Jeg skal kikke litt rundt i butikker nå, Coop Obs, Europris, Jysk og Clas Ohlson står på listen min :) Flere?

Akkurat de boksene du linker til der ser det ikke ut som de har i passende størrelser. Hadde det vært bare kluter eller småplukk kunne jeg hatt f.eks. to i høyden, men jeg må kunne ha sprayflasker og 5l kanner stående...

Det beste hadde gjerne vært å sette fyr på driten gi bort Expediten og få inn noe skikkelig oppbevaringssystem... men vet ikke om jeg får gjennomslag for noe slikt her i huset :ph34r:

Edit: Takk til Clas Ohlson for å ha tilfeldig rekkefølge på målene sine og ingen merking av hva som er hvilken side av boksen... noen bokser kommer i to høyder og har høyde som siste tall, mens den med "40x30x32" som jeg trodde ville passe etter den logikken ser ut til å være 40 og ikke 32 høy. Jaja, var litt for godt til å være sant at jeg fant noe som passet såpass greit så fort :)

Endret av hgnubel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive