WernerH

reservedeler kärcher

Hola amigos and senõritas.

enten jeg eller fattern glemte å tømme HTn min heeeelt for vann før frosten satte inn, og nå kommer det greit med vann ut på baksiden av spyleren når den ikke er i bruk med kun vann tilkoplet, er en Kärcher k5.585, hvor får man tak i evt reservedeler? mistenker at det er ei pakning på inntaket som er sprengt bort....noen andre tanker?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hola amigos and senõritas.

enten jeg eller fattern glemte å tømme HTn min heeeelt for vann før frosten satte inn, og nå kommer det greit med vann ut på baksiden av spyleren når den ikke er i bruk med kun vann tilkoplet, er en Kärcher k5.585, hvor får man tak i evt reservedeler? mistenker at det er ei pakning på inntaket som er sprengt bort....noen andre tanker?

Proffia eller karcher i Oslo rett ve Grorud. Kjøpte vanninntak der selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker så mye for svar, har sendt mail til proffia :) blir demontering etterhvert....må jo se hva som konkret er gåen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coop Obs, Obs Bygg og Byggmix har også om det er nærmere for deg.

Mener det er et plastrør og en pakning som er laget som det svakeste leddet på vanninntaket.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfarte selv det samme med en Kärcher jeg lånte.

I den røyk ikke vanninntaket, men den delen som fordeler vann og luft. Var en bitteliten sprekk i metallet.

Var ikke noe problem å få tak i delen. De fleste delene inne i spyleren har ett delenummer og det kan googles:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Proffia har kjempeservice, fikk svar på mail 20 min etter jeg sendte klokka 2130 en kveld denne uka :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sendte rundt 23.50 i går og fikk svar klokka 8 i morres :) så blir vel demontering etter at firmabilen er shinet :P jeg fikk den i dag da en har sluttet. Har garantert ikke sett polish siden 2001 :P den er så matt at du ikke ser hvor skitten den er, den er egentlig hvit, men har en grålig tone nå :P tror det blir noen heftige 50/50 der :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sendte rundt 23.50 i går og fikk svar klokka 8 i morres :) så blir vel demontering etter at firmabilen er shinet :P jeg fikk den i dag da en har sluttet. Har garantert ikke sett polish siden 2001 :P den er så matt at du ikke ser hvor skitten den er, den er egentlig hvit, men har en grålig tone nå :P tror det blir noen heftige 50/50 der :)

virker som en bra gjeng de ja, bestilte underspylingsrør og ble levert kjapt og smertefritt for noen uker siden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive