Gå til innhold

Noen som bruker Dreambox på kabeltv?

Recommended Posts

Skrevet

Som topic sier.. Noen her inne som bruker dreambox på kabeltv?

Lurte på om jeg skulle ha en slik, men ville høre litt erfaringer først.. :)

Skrevet

Bruker ikke DB selv, men kjenner flere som gjør det, og carshare funker fjell det

Men du bør ha litt over middels datakunnskaper for å få satt opp dette

Skrevet

Støtter forslaget om datakunnskaper. Er ikke få ganger jeg har forbannet hele jævla Dreamboxen hjemme (Satelitt riktignok).

Men uten tvil en fantastisk liten sak for oss gadgetfreaks. :P

• Admins
Skrevet

Har også Dreambox for Satellitt. Så hvordan det fungerer på kabel vet jeg ikke. Men selve boksen er grei.

Men ville ikke brukt en Dreambox som vanlig tuner hvis man ikke er litt data geek som sakt.

Skrevet

Siden det ikke er mulighet for andre "frynsegoder" enn cardsharing, så tror jeg ikke jeg gidder dreambox.. Hadde håpet at det funket slik som i gamle dager :)

Skrevet

Er det ikke mulighet for streaming til/fra PC i de nyere? I tillegg er(var?) jo Dreambox den raskeste tuneren på markedet. Rå rask på kanalskifter. :P

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår