Stian911

Erfaringer med MG speedglaze #83

Jeg holder på med MG speedglaze #83 på gul MG pad, det støver noe så utrolig!

Flater som jeg er ferdige med blir nedstødd av kjørestøv av naboflaten.

Har kjørt ned hastigheten noe og fukter paden. Det hjelper litt, men da før jeg ikke ønsket effekt av comboen.

Tips anyone? Er støv bare en deal av dealen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke den erfaringen, denne har ganske mye oljer i seg, å støver betraktelig mindre en #85. Har du ristet den skikkelig før bruk, eller kan den ha stått lagret uten at korken har vert lukket skikkelig, slik at oljer har fordampet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så jobber du på den type lakk som gjør at polishen oppfører seg sånn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det største problemet er at poleringsputen blir mettet med polish. Hvis det ikke støver like mye etter aller første runde med ren pute, stemmer dette.

Bruk en børste og rengjør puten etter hver runde. Ikke påfør mer enn 3-4 ertestørrelse polish. Ikke bli fristet til å jobbe på for stort område og påføre mer polish på puten av den grunn. 30x30cm2 er ofte greit areal pr runde ved grovere korrigering.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det største problemet er at poleringsputen blir mettet med polish. Hvis det ikke støver like mye etter aller første runde med ren pute, stemmer dette.

Bruk en børste og rengjør puten etter hver runde. Ikke påfør mer enn 3-4 ertestørrelse polish. Ikke bli fristet til å jobbe på for stort område og påføre mer polish på puten av den grunn. 30x30cm2 er ofte greit areal pr runde ved grovere korrigering.

Jeg tror dette kan være problemet. Jeg vasket padene i dag, og det var betydelig mindre kjørestøv. Jeg pleier bare å bruke 3 ertestørrelse med Polish, men jeg har ikke brukt børste for å rengjøre pads.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive