Gå til innhold
Hassel

Swissvax Glacier?

Recommended Posts

Hassel    4
Hassel

Noen som har noe erfaringer med denne voksen? Har sånn halvlys bil og er litt mye penger å bruke på den hvis det ikke er noe for meg.. Legger ved bilde av farge på bil :)

Vil gjerne ha en blank bil! Skader meg ikke om jeg må legge på annen hver måned.

DSC_0144.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Petter    1 397
Petter

Jeg ville heller kjøpt scholl Vintage da. Den kler ihvertfall fargen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Roy Inge    201
Roy Inge

Dersom det er Swissvax du vil ha(?) så ville jeg heller gått for Shield på den bilen der, tror jeg.

Personlig tror jeg den fargen der er litt i mørkeste laget for den målgruppen Glacier er laget for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Hvis du vil ha blank bil må den korrigeres og poleres med maskin, så kan du kjøpe den voksen du vil ha/har råd til, men muligens styre unna Glacier eller fargespesifikke vokser. Jeg fikk beskjed om å ikke bruke Glacier på mørke farver, men tror jeg glemte å teste det før jeg solgte den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hassel    4
Hassel

Ok :)
Bilen er korrigert fra en annen verden :) Bare dårlige bilder :P

Tenkte glacier, siden fargen er sånn i grenseland, men vanskelig å få frem blankheten i :/ Vil ha noe som gir skikkelig dybde å bringer fram fargen skikkelig! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Dybden kommer fra poleringsjobben. Jeg mener at all voks ser lik ut på nypolert bil, og noen betydelige forskjeller vil de ikke være uansett hva du velger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig