Olsen

Tips til veggengt høytrykkspyler?

Noen som kan gi meg tips til en ok vegghengt høytrykkspyler. Med slange på trommel.

Pris under 10000. Helst billig og bra:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alto Nilfisk har veggfeste, på noen modeller. Min 140.2 har det, men den har fiberarmert slange, så en med stålarmert er mye lettere å rulle ut/inn f.eks 145 eller 150, tretti.no har tilbud, eller Monter, Bilextra, Felleskjøpet.http://www.tretti.no/hus-og-hage/utendorsprodukter/hoytrykkspylere/nilfisk-alto-e-1452-10-x-tra?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=hoytrykkspylere&utm_term=e-1452-10-x-tra

Endret av Linge
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foma Pro Line 840 bruker jeg. Funker knall og har svært lang slange. Vet at vidarsmontering.no kan bestille inn på henvendelse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen med automatisk inntrekk? (Svigers er lat:P )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen med automatisk inntrekk? (Svigers er lat:P )

Da tror jeg det beste er å kjøpe en slangetrommel med HT, slange og koble denne til en HT. Finner nok dette på TESS, f.eks. Lurer på om ikke Tommy her på forumet har en slik en koblet til spyleren sin..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alto Nilfisk har veggfeste, på noen modeller. Min 140.2 har det, men den har fiberarmert slange, så en med stålarmert er mye lettere å rulle ut/inn f.eks 145 eller 150, tretti.no har tilbud, eller Monter, Bilextra, Felleskjøpet.http://www.tretti.no/hus-og-hage/utendorsprodukter/hoytrykkspylere/nilfisk-alto-e-1452-10-x-tra?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=hoytrykkspylere&utm_term=e-1452-10-x-tra

Jeg har Nilfisk 145.2 selv. Meget fornøyd.

Har tipset han om foma proline 840. Får se hva han syns om den.

Flere tips mottas gjerne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foma Pro Line 840 bruker jeg. Funker knall og har svært lang slange. Vet at vidarsmontering.no kan bestille inn på henvendelse.

Takk for tipset. Det var en sånn han var på jakt etter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Det var en sånn han var på jakt etter :)

Denne har dog ikke automatisk inntrekk av slange, men det er egentlig ingen stor sak sånn sett :)

Man får kjøpt dette på Tess av skikkelig god kvalitet. Den er MEGET sterk i begynnelsen den man får kjøpt der. Du skal virkelig holde igjen slangen når den trekkes inn, men med litt bruk så blir den "brukbar".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive