Kurt09030

Behandling av foliert bil, kva trengs?

Hallo, er ny her så bær med meg :P

Har ein Land Cruiser som er foliert matt svart, har kjøyrt med den no i vinter så den treng ein behandling. Men kva bør eg kjøpa? Har spurt på den lokale bildings-sjappa men dei har ikkje noko godt svar. All krommen på bilen er spraya svart med plastidip, og alt anna utstyr er pulverlakkerte svart. Så er greit om ein kan ta da med og. Er og skinnintreør som eg skulle behandla i samme slengen, har brukt Autoglym sitt leather care før, noko betre ein kan kjøpa?

Nokon som kan setta opp ei grei handle lista til meg på kva eg treng og i tilfelle kor mykje? Går vel kanskje litt meir av ting på den enn ein personbil.

Ellers vert alle tips og triks motatt med takk.

Bilane eg har hatt før har eg hatt Teflon og Ditec på, så er litt rusten i gamet for å sei det sånn ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastidip tåler iallefall ikke prickbort eller andre petroleumsbaserte avfettinger.

Surfex hd går fint.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax opaque er laget for matt lakk, og kan også fint brukes på folie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastidip tåler iallefall ikke prickbort eller andre petroleumsbaserte avfettinger.

Surfex hd går fint.

Klar over da ja, satsar heller på å få til eit bra underlag så ein slepp bruka så sterk avfetting.

Har sett på den ja, har no ein guide å gå etter då ihvertfall :) Kor mykje voks går da på ei sånn behandling?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar over da ja, satsar heller på å få til eit bra underlag så ein slepp bruka så sterk avfetting.

Har sett på den ja, har no ein guide å gå etter då ihvertfall :) Kor mykje voks går da på ei sånn behandling?

En 200ml krukke med SV opaque bør holde til 15-20 lag på en slik mini. Det går litt mere voks på folie, en på vanlig lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive