jolly

Kjøpe ny shampoo

28 innlegg i emnet

Da er det på tide med ny shampoo.

Jeg liker å prøve noe nytt hele tiden, syns det å forholde seg till en ting er litt kjedelig da det er så mye bra der ute.

Så jeg legger ved de jeg har/har prøvd, så tar jeg gjærne imot nye tips til shampoo kjøp.Kjekt å prøve nooe nytt.

JIF bilshampo

Chemical Guys Citrus Wash & Gloss

Optimum Car Wash

Scholl Concepts Shampol

Swissvax Car Bath

Stjärnagloss Körsbär Wash and Wax

Sonax glanssjampo

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine forslag:

• Dodo juice Sour power
  • Stjärnagloss Tangrine
  • Wolf's White satin
  • Valet pro Poseidon's carnauba wash

Mye fint å velge i :P

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem Duragloss! Godt lukt og fint skum i foam gun :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva syntes du om Wolf's White satin Øyvind G

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digger duragloss :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG Maxi Suds II er min favoritt, skummer fint og har en sinnsykt glid, og god lukt. Såpevannet blir også rosa, noe jeg liker.. :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Duragloss
  • Dodo Juice Sour Power (knallbra)
  • Chemical Guys Mr. Pink
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En knapp på Mr Pink her også! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt oftopic men dere som har prøvd så mange forskjellige såper, hva vil dere anse at er best value for money? (om dere klarer å rangere det slik) benytter meguiars nxt nå, men når denne er tom vil jeg prøve en ny

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes bare en shampoo for meg ;) Chemikal Guys Maxi Suds2.Til vask,clay lube og i skumkanon Har brukt ei stor flaske meguiars nxt greier på ett halvår, men det er bare fordi jeg fikk den og ville få brukt den opp.den lukter godt og gir god glid. Ellers er duragloss 901 en shampoo som er meget bra.

Tror de fleste har forskjellige meninger om hva som er bra eller ikke :) Jeg har enda ikke prøvd noe som er skikkelig dårlig :)

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG Citrus wash & gloss - CG Glossworkz - CG Maxi Suds 2..da har du gode såper med god glid..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maxi Suds II har jeg brukt to ganger, likte ikke lukten faktisk.. Hender jeg bruker litt i skumkanonen :)

Favoritten blant alle til CG er uten tvil Citrus Wash + Gloss Utrolig drøy i bruk og skummer vilt...

Også stor fan av Sour Power som sagt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Pinnacle Bodywork Shampoo. Himmelsk duft av vanilje og karamel samt meget god glid å rengjøringsegenskaper. En favoritt her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva syntes du om Wolf's White satin Øyvind G

Det er en veldig ålreit såpe. Har laget en liten test på denne for en stund siden. Testen finner du her.

Tangerine fra Stjärnagloss tror jeg ikke det er mange her som har testet. Denne såpen har en vannvittig god gli og legger igjen litt beskyttelse (dette ser du på vinduer etter noen vask). Den kan minne om CG Citrus wash & gloss på lukt, konsistens og gli. Er rosa av farge.

Siden trådstarter har hatt SG Körsbär så kan jeg si at den er veldig lig MS II som fler her anbefaler. De er ikke 100% like, men like nok til at man føler det er samme såpen.

Duragloss har jeg ikke testet, men hvis jeg noen gang går tom for såpe skal jeg prøve denne. :fun:

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få en sample av meg, Øyvind. Har en 5 liter stående :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo trivelig. Er det noe du vil prøve så kan jeg jo bytte i noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi snakker om såpe: noen av de mer erfarne innen bilpleie som kan komme med en kommentar på CG Maxi Suds 2 vs CG Mr Pink?

Noen mener MS2 er best, mens andre mener Mr Pink. Hvorfor? Hva er forskjellen og hva er best til ukentlig vask?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi snakker om såpe: noen av de mer erfarne innen bilpleie som kan komme med en kommentar på CG Maxi Suds 2 vs CG Mr Pink?

Noen mener MS2 er best, mens andre mener Mr Pink. Hvorfor? Hva er forskjellen og hva er best til ukentlig vask?

Svaret her er nok rett og slett smak og behag tenker jeg.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg en dunk med JIF-shampo for en stund siden.. Og ble en smule overrasket over hvor bra det faktisk rengjorde..
Nå skal det sies at jeg på INGEN måte er noen ekspert i det hele tatt når det kommer til bilpleie\detailing, men såpen er utvilsomt veldig bra..og en 5L dunk burde holde "en stund" siden den er såpass drøy i bruk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det Stjärnagloss Tangerine Wash & Gloss (3.78L) & Chemical Guys Maxi Suds II 16oz denne gang. prøver meg også på en Nanolex Reactivating Shampoo kansje.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive