Breitling

Valg av LSP til 1966 Boble

Som emnetittelen sier, lurer jeg på om noen av dere har noen tanker om LSP på 1966 Boble :)

Fargen er sjøblå og den er ikke omlakkert (noe matt, og vil få smake en omlakkering i overskuelig framtid)

clip_image019.jpg

Brukes kun på fine sommerdager, så "show"-faktor er viktig. Tenkte å kjøpe Concorso, men finnes det LSP-er som er spesielt egnet til lakken på eldre Bobler?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Nitro kanskje?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg bruker Nitro på min 1965 modell boble, og jeg synes det fungerer gull. Fin og blank blir den også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skikkelig polering, hvor du fjerner all død lakk, toppet med Nitro høres ut som er det rette for denne lakken ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode svar. Virker som Nitro er et godt valg! :)

Ift. kombinasjoner på polering, hvilke forholdsregler må jeg ta på denne typen lakk? (Bruker oscillerende)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke den letteste modellen å polere. Det er lett å brenne gjennom da man har mye buer og kanter, og det blir lett varmt. Må nesten bare prøve seg frem. Kan begynne med en kombinasjon som ikke tar så mye, men hvilken kombinasjon, trur jeg du skal spørre proffene om. Er over ett år siden jeg tok min, så jeg husker dessverre ikke. :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bør nok ikke prøve seg så mye på å fjerne RDS på disse. Fokuser heller på å få opp glansen. De har vanligvis veldig tynn lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk min S&S i signaturen, hvor jeg tar en 62 mod Boble :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser der, ja. Skikkelig løft på 62-ern din :) Ser ut til at dine kombinasjoner tok godt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive