Northhomie

Defa Warmup - problemer?

Hei!

Lurte på om det kanskje kunne være noen her inne som kunne hjulpet meg angående Defa-pakken bilen min kom med da jeg kjøpte den.
Er et Warmup sett som består av 230v uttak i fangeren, batterilader, motorvarmer og coupèvifte.
Prøvde i dag for første gang å programmere inn dette systemet, ved hjelp av styre-enheten som er koblet til settet. Denne består av fire knapper, og et grønt / sort LCD display. Problemet er at uansett hva jeg trykker på styringsenheten, skjer det ingenting... akkurat som en PC som har frosset.
Jeg følger bruksanvisningen, men fortsatt skjer det ingenting når knappene blir trykt og holdt i x-antall sekunder. Er forresten grønt ledlys i enheten hele tiden, så den er koblet direkte til 12v.

Noen som har opplevd det samme?

Takk for tilbakemeldinger!

Bilder av enheten og settet..

5097bfa0c0e67.jpg

defa_car_prods.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner på samme jeg har. Virker klokken?

Du kan løsne skjermen (festet med tape normalt), plugge ut kabelen som går inn i den og plugge den inn igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner sikringen til systemet så får du samme nytten av å dra ut den i noen sekunder, og du slipper å lime fast klokken på ny.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde problemer med dårlig kontakt i displayet, så da hjalp det ikke å plugge ut sikringen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar, måtte prøve dette i dag morges, var såvidt borti ledninga til displayet så ble det mørkt.. så det har tydrligvis vært elendig kontakt. Tok ut ledninga helt, ventet i 10 sekunder. Og vips! Funker fjell! :-) tusen takk:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive