Kalleklovn

S03 gold vs s17+

Hvor stor forskjell er det på disse to? Kjøpte en poleringsmaskin fra scandieshine og der fulgte det med to polish (17 og 40). Når pakka kom til meg hadde butikken sendt meg s03 og s40. Er s03gold mye grovere en. S17? Vil s03 kunne funke i en ett-stegs med DA?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S03 gold er vel hakket grovere enn s17+ skulle jeg tro, men tror fortsatt du vil få ett bra resultat om du avslutter med S40:-) bare prøv deg frem med hvilke pads som gir det beste resultatet i kombinasjon med s03 og s40

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S03 Gold avslutter veldig blankt og fint, spesielt med DA-maskin, og dessuten vil den jo være langt mer effektiv. Men syns vel kanskje at S30 hadde vært bedre enn S40 når du ikke fikk S17....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S03 Gold - Grov

S17+ - Medium

S30 og S40 - Fin

Bruker selv aldri S03 Gold som enstegs da denne er veldig grov og jeg opplever at denne har lite glans. Avslutter sjelden godt nok hos meg. S17 derimot vil i flere tilfeller fungere fint som enstegs, men dette kommer helt an på lakktype, pad, maskin og kjøreteknikk. Den pakken du har nå er litt "vid". Mellomrommet mellom S03 Gold og S40 kan være litt stor, og om S03 Gold lager ugang så vil det føre med seg en del jobb med S40.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg frykter, men det lages vel uansett minimalt med ugang med en DA?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive