Stian911

Spørsmål til Swissvax

Jeg lurer på å bestille en voks fra Swissvax. I sin beskrivelse av produktet skriver de følende:

"Bruk voksen etter en forberedende behandling Cleaner Fluid (prevoks olje)."

Hva vil dette si?

Jeg kjører bilen med MG Speedglaze 10 og speedglaze 80. Deretter forsegler jeg med MG sealant.

Kan jeg etter denne behandlingen legge på SV voksen (Mirage)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Swissvax

Swissvax Cleaner Fluid
Bruk Cleaner Fluid før første behandling med voks. Denne lakk preserverende løsningen vil nære lakken ved bruk av ”tunge” polerende oljer. Dette produktet inneholder ikke slipemidler. Virvel merker, fine riper, asfalt flekker, sevje fra trær og gammel voks fjernes totalt. Cleaner Fluid stopper nær den underliggende lakken uten å ripe den. Tradisjonelle polisher gjør ofte jobben ved bruk av slipemidler. Ulempen med dette er at de sliper bort lakken da slipepartiklene fortsetter å virke gjennom et nytt lakklag.

Ved å bruke Swissvax Cleaner Fluid sier Swissvax at voksen vil sitte bedre på lakken. HVIS du skal legge forsegling så må du nok kjøre på med SV CF før forseglingen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Kristian sier så anbefaler Swissvax alltid Cleaner Fluid som avsluttende polish før voks for et best mulig resultat og derfor kalles det et tokomponent system. Når det er sagt vil du få et fint resultat også med din oppskrift :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive