JH86

Krystallisert Green Clean?

Heisann godtfolk! :)

Har her en 0.45l flaske med GC som jeg skulle ha litt ut av...

Vipper på flaska, og jaggu hører jeg rasling inni der!? :blink:

Ser ut til å være omkring en teskje med noe jeg vil beskrive som "grovkornet sukker"!

Dette har alltid blitt lagret ute av direkte sollys, i min. 16 °c, og med korken godt påskrudd (duh!)...

Denne ble handla i fjor høst, men det er vel ikke noe "best før" på dette?

(Off-Topic: Øyvind G, nå kødder delete-knappen min også... Du vet hva jeg snakker om ;) )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det merket jeg på min store kanne GC her om dagen også. Min har dessverre vært oppbevart kaldt men antagelig frostfritt. Flyttet den ned i varmen og har tenkt å sjekke den igjen i ettermiddag.

Min første assosiasjon var lyden av stoffet i sånne fuktslukerposer. Litt grovt krystalisert et eller annet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.. Dette emnet har eg venta på :) Har samme krystallisering i min kagge med GC. Blir nå oppbevart i garasje med 3-4 grader. Så får se hva som skjer når det blir varmere.

Mulig dette er "God gammal krystallisert Methamfetamin". Spol til ca 4 min :)

http://www.youtube.com/watch?v=t0SLIKpMqRs

Endret av JørgenT
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare understreke at jeg ikke har merket noen forandring i verken farge, lukt eller funksjon. Vasker fremdeles rent som gull :) så jeg er bare nysgjerrig på hva i alle dager dette er, og om det eventuelt bør siles ut. Godt jeg ikke er eneste som opplever det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare understreke at jeg ikke har merket noen forandring i verken farge, lukt eller funksjon. Vasker fremdeles rent som gull :) så jeg er bare nysgjerrig på hva i alle dager dette er, og om det eventuelt bør siles ut. Godt jeg ikke er eneste som opplever det.

Funker fjell her også. Grønnfargen er ikkje falmet. Har også rensa tepper med dette, funksjonen er fortsatt ok.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løser krystallene seg opp hvis man blander dem med vann?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løser krystallene seg opp hvis man blander dem med vann?

Er på jobb nå, men skal gjøre et forsøk når jeg kommer hjem i kveld!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok tid, det her... Har vært litt mye å gjøre her i det siste, så jeg har ikke fått prøvd om dette løser seg i vann...

Så, tidlig ferdig på jobb idag, og tenkte jeg skulle prøve! Men nå har dette krystalliserte hva-det-er løst seg opp i GC-flaska... :)

Så jeg får nok ikke testet det! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hvertfall fått bekreftet at det løser seg opp når de kommer i kontakt med fuktighet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg synes er pussig, er at flaska har ikke vært åpnet etter jeg oppdaget dette...

Så dette har løst seg helt på egen hånd! :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive