Gå til innhold

Audi A8


Brynjar

Recommended Posts

Men oblatet for betalt årsavgift er vel ikke påbudt i utlandet? Selve landskoden og flagget står jo på nasjonalitetsstripen. På samme måte som EU-land gjerne har EU-flagget og landskode.

Jeg har nok misforstått hvilke oblat du mente; trodde du mente de i to i frontvinduet :)

Anti-fanboy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Gullegod jobb Brynjar, og når eier er så fornøyd også er det virkelig artig å jobbe på en bil :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Ord har vanskelig for å beskrive hvor takknemlig jeg er for at Brynjar tok på seg jobben med kjerra mi. Etter et år med frem og tilbake fant vi endelig en tid som passet for begge. Hele påsken gikk med på denne kjempejobben; stor lakkoverflate som jeg fikk inntrykk av krevde svært mye arbeid. Den har nok aldri fått noen god lakkbehandling før, men det skal den få fremover! Jeg bruker daglig minst ti minutter bare på å stirre på bilen. Serriøst; det skakke værra mulig, så blank er den! Flok tror den er splitter ny. Inni ser den også helt fantastisk ut, må passe på å melke de uendelige kvadratene med skinn jevnlig nå...

Jeg forestiller meg at den går fortere også, de gamle vaskeripene skapte sikkert såpass med luftmotstand at jeg kanskje nå klarer å øke maksfarten til 280 på autobahn (nåværende rekord 275 fra i vinter). Det skal testes når jeg kjører den til Tyskland i løpet av våren og kjøper meg en Kränzle. Blir nok en vaskepakke fra P&R også. Tør ikke annet nå, vil ikke ha sinte detailere med balltre på døra ;)

Brynjar; TUSEN, TUSEN TAKK, du har gjort en helt sykt bra jobb! (jeg bøyer meg i støvet)

Bare hyggelig Andreas:-) Vi må nok ustyre deg med litt vaskeutstyr når du kommer ut til Ås igjen. Også er det veldig hyggelig at du er så fornøyd :thumbup:

Kjekt å se S&S fra deg igjen :) Kjempebra jobb på hele bilen og meget bra 50/50 bilder :)

Helt sjef på alle måter dette. Stas å se en S&S fra deg igjen! :)

Jeg har aldri vært noen stor fan av Audi, men jeg kan like blank Audi B)

Bra jobba! :)

Har da vært her på lur hele tiden og har noen S&S til på lager som ikke har rukket å gå i trykken ennå ;)

Nå har jeg heldigvis mer tid til å drive på med dette også da husbyggingen begynner å nærme seg slutten.

Fantastisk blank ble den :thumbs: Grønn knapp er trykket.

Enorm forandring, meget pent! Cred gitt :-)

Oblatene fikk sitte igjen?

Flott jobb på flott bil! Morsomt å høre fra kunden, han har god grunn til å være fornøyd :)

Takker, hyggelig å høre:-)

Helt sjef jobb Brynjar :-) likte den kärcher sleika du brukte på vinduene :-)

Cred gitt :-)

Vindusvaskeren er det kampanje på Elkjøp nå.. Kjøper du den blir også evt fruen fornøyd i heimen.

Ble jo som ny igjen,ingenting slår blanke biler. Og denne ble jo veldig blank :)

Thanks!

Good to see you back! Som vanlig, flott jobb og nydelig resultat :)

Very good to be back! Har jo blitt noen biler siste året men dårlig med S&S. Det blir det endring på fremover og det hjelper at jeg har fått opp kontoret i heimen, gjør det litt lettere å lage disse.

Topp jobb som alltid Brynjar, strøkent :thumbup:

kjekt å se dette her :) denne fikk seg et realt løft bra jobba! :)

Cred!

Flott jobb på flott bil! :) cred

Vanvittig flott jobb, Brynjar!! :) Cred i lange baner! :thumbup:

Strøkent!

Vakkert ble det :)

Men oblatet for betalt årsavgift er vel ikke påbudt i utlandet? Selve landskoden og flagget står jo på nasjonalitetsstripen. På samme måte som EU-land gjerne har EU-flagget og landskode.

Edit: For øvrig særdeles vel gjennomført S&S. Grønn knapp trykket og bilder studert til stor læring :)

Veldig bra jobb :thumbs:

Takk for det gutter, hyggelig med fine ord.

Snadder dette her Brynjar :) Har forresten fått plukket med meg lampe til deg i dag.

Very very nice.. Gleder meg til å bruke den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar

Dette ble lekkert!!

Knall løft på ei flott skute og veldig hyggelig å se S&S fra deg igjen :)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Lekkert Brynjar, og morro med en S&S av deg igjen. Bra det går mot slutten med huset (det gjør jo egentlig ikke det, for med hus og kone, så er det alltid noe som skal gjøres) slik at du kan tilbringe mere tid til å pleie biler.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Lekkert Brynjar, og morro med en S&S av deg igjen. Bra det går mot slutten med huset (det gjør jo egentlig ikke det, for med hus og kone, så er det alltid noe som skal gjøres) slik at du kan tilbringe mere tid til å pleie biler.

Takk for det mr. Tommy:-)

Skjønner godt hva du mener med at det er noe som alltid skal gjøres.. Nå er det ei som har begynt å planlegge hagen for alvor...

Takker til Kenneth også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...