BalleKnalle

Billig Arbeidslampe Med Stativ På Europris

Vet ikke om folk har fått med seg denne? Er jo et must med arbeidslys når en polerer osv.

Sikkert en heilt grei lampe til prisen.....

post-29-1202334206_thumb.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne så jo ypperlig ut :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe lignende selv,2X500w halogen. Er en drøm og jobbe med!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er kjøpt inn. Glasset sprengte.. Men men:P Får hva man betaler for.

Endret av ClearCoatChristR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den med bare en lykt på, har ikke sprengt glasset enda. Kanskje du laget fettmerker på den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj flotte saker bjørnar :) takk for tipset

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en ide og ta ut glasset og skjære av et eller to hjørne slik at det kommer mere luft inn,da vil glasset holde

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kommer det iallefall masse luft inn;) Hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte like godt to av denne jeg, når den først sto så fint der i avisa :P

Har ikke prøvd dem enda, men vi får se. Går de til H..... , finnes det alltids fler å få kjøpt for rundt 300 kroner.

Endret av Brage
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gi dere litt innside info.

Neste uke kommer det roterende polermaskin på Europris. 1300W. 399,-. RPM: 900-3000. Ser helt grei ut, og siden den er såpass billig, tenkte jeg å prøve denne, selvom jeg regner med at den ikke greier å touche Metaboen :P

Det dumme med billige ting er at etter effektsvinnet er trukket av, så er det type 350W igjen:P

Endret av ClearCoatChristR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Europris her klarer vel å ta inn 1 stk :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kan gi dere litt innside info.

Neste uke kommer det roterende polermaskin på Europris. 1300W. 399,-. RPM: 900-3000. Ser helt grei ut, og siden den er såpass billig, tenkte jeg å prøve denne, selvom jeg regner med at den ikke greier å touche Metaboen :P

Det dumme med billige ting er at etter effektsvinnet er trukket av, så er det type 350W igjen:P

Nå er det vel slik at en roterende ikke skal ha så mye press å¨hodet når man bruker den,så effekt tapet vil vel ikke bli så mye.

Er vel for det meste vekten av maskina som er regelen der ,eller er jeg helt på feil jordet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nå er det vel slik at en roterende ikke skal ha så mye press å¨hodet når man bruker den,så effekt tapet vil vel ikke bli så mye.

Er vel for det meste vekten av maskina som er regelen der ,eller er jeg helt på feil jordet?

Tenker mer på effekttap som motstand i maskinen, varme osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du er ikke helt på jordet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg drar opp en "gammel" tråd. Men bedre å ta det i denne enn å lage en ny ;)

Kjøpte meg denne 2x500watts lampa for en stund siden og det er en ting jeg lurer på.. Når dere driver å arbeider med polish osv, retter dere lampene rett mot bilen eller lyser dere rundt i rommet for å få det lysere i rommet? Regner med at dere har de rettet mot bilen mens dere jobber, men må bare være sikker på hva som er best med tanke på varme o.l.

Jeg satt med gummihansker å monterte lampene for at pære og glass ikke skulle sprekke pga fettmerker o.l. Fungerer utmerket! :) Det første settet med lamper jeg kjøpte var det noe feil med. Bare ene lampa som fungerte selv om jeg bytta pære osv. hehe

Endret av HHA
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive