hgnubel

Takk!

Etter å ha alene håndtert marerittscenariet av en oppkastseanse fra junior, på det gamle tregulvet vi har i stuen med dype og delvis brede sprekker mellom plankene, og godt klint inni og utenpå klær og skinntøflene hans synes jeg det er på sin plass med en stor takk...

Nå gikk all oppryddingen på kanskje en halvtime (inkludert å kjøre noen liter surfexmiks gjennom våtsugeren) og lukten er helt borte!

Så, uten dette forumet, admins, moderatorer og alle brukere her som diskuterer vask og renhold og indirekte har fått meg til å handle våtsuger, apc, microfiber, børster jeg ikke visste helt hva jeg skulle med før i dag, skinnrens, og så videre, så hadde jeg sikkert brukt minst halve dagen på å gjøre en mye dårligere jobb, stressnivået ville vært dramatisk, det hadde luktet oppkast og sur melk i stuen i ukesvis likevel, og skinntøflene som han er så glad i hadde gått rett ut i restavfallet...

Takk! :)

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og likevel sier kvinnfolkene våre at det er bortkastede penger...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og likevel sier kvinnfolkene våre at det er bortkastede penger...

Jeg får faktisk ikke den, men jeg hadde kanskje fått den om hun hadde sett de samlede kostnadene..

På den annen side kunne vi sikkert sagt det samme motsatt vei av og til, er i følge den kulørte dagspressen ofte ting var "på salg" som kanskje ikke var på salg like vel, men noe man bare måtte ha for å gjøre antrekket komplett :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får faktisk ikke den, men jeg hadde kanskje fått den om hun hadde sett de samlede kostnadene..

På den annen side kunne vi sikkert sagt det samme motsatt vei av og til, er i følge den kulørte dagspressen ofte ting var "på salg" som kanskje ikke var på salg like vel, men noe man bare måtte ha for å gjøre antrekket komplett :)

Veldig sant, men for husfredens skyld er det ikke noe man bør kommentere... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo si det sånn at jeg har brukt Mimo mer her hjemme enn det jeg har i bilen hittil.

Den blir flittig brukt når omgangssyken titter innom eller hvis eldste jenta finner ut at hu har sluttet med bleie og tar den av før hu sovner i sengen.

En flaske med VP interior har også fått fast plass på kjøkkenet. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive