Lysholm 431 Rapporter innlegg Skrevet 1 April, 2013 Vet det er skrevet om dette tidligere, men hvor får jeg kjøpt 10-20 meter med ny slange til Kärcher som ikke tvinner seg? Noen som vet? Bor i Trondheim. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kobsar 42 Rapporter innlegg Skrevet 1 April, 2013 Jeg sendte en mail til Karcher om dette en gang, og det ble ca 1500+mva for ca 7 meter stålarmert slange. [email protected] Ble innkjøpt en pro karcher med stålarmert slange istedet Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Bernhard 2 326 Rapporter innlegg Skrevet 1 April, 2013 I Moss så hadde vi noe som het Slangeservice, de hadde en grei pris på slanger i tillegg så presset de på kobling for deg også. Har ikke Tess noe lignende? Mye billigere enn å bestille fra Karcher. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lysholm 431 Rapporter innlegg Skrevet 1 April, 2013 Takk for tips. Skal sjekke med Tess. Enten så får jeg leve med utfordringen om det ikke er mulig å få en slange til en fornuftig pris, alternativt får jeg kjøpe en Nilfisk, med overgang til Kärcher utstyret jeg har. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
JMossige 91 Rapporter innlegg Skrevet 1 April, 2013 Finner nokk noe på Ebay. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lysholm 431 Rapporter innlegg Skrevet 1 April, 2013 Fant på proffia.no, men prisen er jo litt stiv.. http://www.proffia.no/Rengjoringsutstyr/Hoytrykk-Slanger-Slangetromler/Slanger-Swantech/Reserveslange-15m-Staalarmert-Hurtigkobling-begge-ender?overcatid=4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider