remste

Intodetail.co.uk

Hei!

Der kommer første posten ifra meg (på tide). Har lest veldig mye rundt på forumet her nå.

Må bare få si at jeg er imponert over all kunnskapen mange her sitter på. :) Det er masse interresant lesing her!

Jeg er ganske fersk i det her gamet, så jeg holder på å kjøpe inn litt forskjellig utstyr.

Ifm. Dette kom jeg over en nettbutikk som heter www.intodetail.co.uk.

Disse ser jo ut til å ha veldig bra utvalg i megs produkter (bl.a megs #16. Har forstått at den ikke selges overalt?)

Også ser de ut til å ha fine priser?

Vurderer å bestille litt derfra.

Er det noen som har noen erfaring med denne nettbutikken her?

Kommer nok til å høre mer fra meg i andre kategorier på forumet. Har en BMW 325xi E91 som jeg skal gå løs på en gang i fremtiden. Grugleder meg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vært borti de selv, så kan ikke hjelpe deg med noen referanser på den nettbutikken..

MG#16 er en god sak det, men det er annet som er like så bra og litt enklere en den, den er ikke så vrien å bruke, men TYNT lag er vel rette infoen å komme med der ;)

Ellers finner en mye her i Norge også etter hvert av bilpleie, så om du skal ha en del nytt, så kand et være en ide å sende noen mail til samarbeidspartnere her på DCN og få noen pakkepriser på det du trenger :)

Og, velkommen til galskapen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vært borti de selv, så kan ikke hjelpe deg med noen referanser på den nettbutikken..

MG#16 er en god sak det, men det er annet som er like så bra og litt enklere en den, den er ikke så vrien å bruke, men TYNT lag er vel rette infoen å komme med der ;)

Ellers finner en mye her i Norge også etter hvert av bilpleie, så om du skal ha en del nytt, så kand et være en ide å sende noen mail til samarbeidspartnere her på DCN og få noen pakkepriser på det du trenger :)

Og, velkommen til galskapen :D

Takker for svar!

Jeg har nok allerede satt meg opp en laaaang ønskeliste hos noen av deres samarbeidspartnere. Får bare ta det litt etter litt.

Den nettbutikken her kom jeg over via ebay. Var på utkikk etter mg #21 og #16. Å jammen hadde de ikke inne APC også ;)

Men hvis noen har noe erfaring med de, så hadde det vært greit å høre om det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIP-medlemskapet er kjapt tjent inn hvis du skal kjøpe litt hos forumets sammarbeidspartnere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes alle de norske nettbutikkene er bra, men har opplevd ekstraservice hos Bilnerden. Nå er det en gang slik at du kan ikke kjøpe alle produktene som finnes hos en enkelt nettbutikk. Derfor blir det å shoppe litt rundt. Dette genererer fraktkostnader, men slik er det.

Fra utlandet har jeg handlet fra bl.a. Shinearama i UK og Autogeek i USA.

...ellers er det vel slik at i det lange løp hadde det vært billigere og bedre om jeg hadde kjøpt alt fra Swissvax likevel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant somndu sier cobber. Man finner ikke alt hos en nettbutikk. Jeg har funnet det meste jeg har lyst på hos exint. Foruten mg produktene som jeg fant på intodetail.

Ser ikke ut som noen har noe erfaring med de. Noen må bli den første.

Kanskje jeg legger inn en liten ordre for å prøve de.

Takker for alle svar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt eller har veldig dårlig erfaring med dem nå. La inn 2 bestillinger henholdvis 17.jan og 29.jan i år, og fortsatt ikke fått pakkene. Og det verste av alt de har ikke svart på noen av mailene som jeg har sendt. Holder på å ordne refundering av pengene gjennom paypal.com. Så mitt råd ikke bestill noe derifra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Synd og høre du har den erfaringen, men da vet vi andre at vi bør holde oss unna

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :) Jeg bestilte 1L valetpro snowfoam derfra og har ikke motatt noe på over 40 dager og får heller ikke kontakt med selger på noen måte. Har også flere venner som har tapt penger på Intodetail pga dette.. Disse burde du styre unna !

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme erfaring som resten, ikke fått noe svar på hendvendelser, og heller ikke fått varer, styr unna!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat samme her...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive