alextech

Bilpleiebutikker i Oslo

Hei!

Jeg har lest igjennom en haug med guider og poster her inne, og ser det er mye bra!

Selv jeg er ny innen bilpleie, men kunne tenke meg å kjøpe litt utstyr, men syns det virker litt tungvindt da alt er nettbutikker. Jeg liker best og gå inn i butikk å ta med meg det jeg trenger.

Finnes det derfor en butikk i Oslo området som har gode produkter til bilpleie.

Kom over denne artikkelen. Her henvises det jo til mange produkter, men fra mange forskjellige nettbutikker. Syns det virker klønete. Finnes det noen "alias" til disse produktene, slik at du får kjøpt alt i en og samme butikk? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange BilXtra-butikker fører Meguiars og Autoglym. Ellers har du jo Parts and Retards i Ås som har det meste som går igjen på DCN.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefaler parts and retards som Ari nevner, Du må nok innom der uansett skal du ha prickbort og surfex avfettinger som er de absolutt mest brukte avfettingene her, De får du nok ikke på bilxtra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort får du på BilXtra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort får du på BilXtra :)

skulle du sett a gitt... tror ikke det var hyllevare i den jeg var i for en stund siden. men sikkert litt forskjellig utvalg i butikkene kanskje. skal se bedre etter neste gang. har de 10L også eller bare 1 liter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle du sett a gitt... tror ikke det var hyllevare i den jeg var i for en stund siden. men sikkert litt forskjellig utvalg i butikkene kanskje. skal se bedre etter neste gang. har de 10L også eller bare 1 liter?

Jeg har kun sett 1 litern som er HEFTIG overpriset her på Jessheim. Kan hende de har riktig pris i andre butikker. Her koster det rundt 120kr for 1 liter ;) Har sagt fra til dem, så kanskje det er blitt fikset på nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PB har de fleste Statoilene hos meg hvertfall. Fine priser au ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billakkspesialisten på St.Hanshugen har 3M og Bilxtra på Alna og Skårer har Meguairs Proff, Gritt guard bøtter, prickbort og div annet.GS Bildeler har div Chemical Guys og Scholl (mulig de har fått inn Swissvax også)

Endret av AndreasLie
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindra du har lyst til å gi nyra de for en flaske med PB så kan du også høre med Mekonomen, de gav meg ganske god pris. Ellers har jo også P&R PB til en god pris også :)

Hadde i allefall ikke giddet å kjøpt det på Bilxtra med mindre det hadde vært ytterste krise, for gud bedre for noen priser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billakkspesialisten på St.Hanshugen har 3M og Bilxtra på Alna og Skårer har Meguairs Proff, Gritt guard bøtter, prickbort og div annet.GS Bildeler har div Chemical Guys og Scholl (mulig de har fått inn Swissvax også)

Finner Swissvax i nettbutikken, men kan ikke si jeg ser Scholl?
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom å se hva de har i hylla istede ;) Sist jeg var der sto det i hvertfall Rim7 og Spam der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ønske om å gå i butiikk, men mye er for å få faghjelp. Den hjelpen får du jo her. På vårt felt har også de fleste butikker for dårlig utvalg. Det er mest for å gjenkjøpe noe du er tom for. Parts & Retart er det beste jeg har funnet i området. Slipper av fruen på Krukkegården, og får god tid hos gutta. De vet hva de snakker om.

Meld deg inn som VIP medlem her, så får du rabatt hos flere flotte nettbutikker. Kjøper du mer enn en ting, er totalprisen bra, og det kommer på døren etter et par dager. Du blir godt vant av slikt! Lykke til.

PS Pass deg litt i starten. Det blir fort dyrt. DS

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg ser hva du mener Torjac, og ja. Her er det ekspertise du kan lete lenge etter i butikk. Spørst vel om man i det hele tatt finner den...

Jeg vet ikke helt selv, men noen ting syns jeg er fint å plukke med meg fra en hylle og spasere ut.

Fort dyrt? Hjelpes...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive