Christopherr

Vårshine Mini Countryman Sd 2011 modell, Oslo

Heisann,

Ønsker hjelp til polering og forsegling av Mini Countryman. Royal grey+pianosort tak, sist finkorrigert for forrige vår, har vært innom noen av byens rimelige selvvasker i løpet av vinteren på grunn av dårlige vaskeforhold, men ser likevel pen ut. Kunne samtidig ønske meg behandling av skinninteriøret.

Håper virkelig noen i Oslo & omegn kan ta på seg oppdraget.

Christopher

Endret av Christopherr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Hvis ikke du har fått utført jobben ennå,så kan jeg ta jobben?.Er jævlig nøye på ting og litt dyr.Men så er jo resultatet veldig bra å.

Jeg må ha bilen en helg.Det går fort 15-30 timer på bilen+herding av lakkforsegling.

Holder til på minnesund,20 min fra Gardermoen.

Gi meg en lyd hvis du er interessert? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Hvis ikke du har fått utført jobben ennå,så kan jeg ta jobben?.Er jævlig nøye på ting og litt dyr.Men så er jo resultatet veldig bra å.

Jeg må ha bilen en helg.Det går fort 15-30 timer på bilen+herding av lakkforsegling.

Holder til på minnesund,20 min fra Gardermoen.

Gi meg en lyd hvis du er interessert? :)

Hva tar du for en 2-3 stegs samt innvendig?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hva skal jeg si Bernhard.Du er jo kongen over alle her,så jeg kan ikke måle meg deg uansett. Men avhengig av bil og tilstand.Så tar jeg fort mellom 3000-6000 for step 2-3.Jeg pleier uansett aldri å ta en bil uten step 1.Så ligger stort på 6000 kr for alt,innvendig og utvendig.Blir det mye vannsliping og steinsprut fylling så kan jeg ta mer.Men avtaler alltid pris på forhånd.Målet har vel aldri vært å bli rik på det her,men rett og slett bli flinkere for hvert eneste oppdrag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg ikke akkurat si at du er dyr.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som jeg skrev Tommy.Målet har vel aldri vært å bli søkrik på dette.Det her er en lidenskaplig hobby som jeg begynner å gjøre mer alvor av nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er du på ville rismarker :)

Jeg ville kun ha prisnivået ditt siden du sa at du var dyr, da så jeg for meg type 600,- i timen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er på ville rismarker, men retnings sansen er på plass, hehe;)

Tja, dyr å dyr Berhard.For min del så er 5000-6000 kr ingenting med tanke på hvor mye tid og krefter vi bruker på en jobb.Men han som gir oppdraget syns ALLTID det "var jammen meg dyrt gitt"

Starter opp proff bilpleiesenter nå veldig snart, på Minnesund.Jobber til det daglige med bruktbil kjøp og salg, så har eget sted og lokaler.Fikk tommel opp av Bo og Thomas fra norskprol:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive