Victor

Victor`s Ford Mondeo

Dette er starten på min nye Showcase. Da jeg hentet bilen i går ettermiddag, og er på jobb igjen i dag har jeg verken fått sett, eller gjort noe med den enda. Men her er iallefall noen bilder tatt av RS som viser bilen. Alt av tenkelig og utenkelig utstyr som jeg tror kanskje jeg er blitt for gammel for ^_^

Det vil i allefall ta litt tid å sette seg inn i alt. Det eneste jeg savner er skinn eller delskinn og automat. Men sånn er det når man ikke får noe valg og ett tilbud man ikke kan si nei til.

Fargen var jeg også veldig usikker på, men nå når jeg har fått den hjem må jeg si at den blir bare bedre og bedre :)

post-1810-0-87539800-1363687216_thumb.jp

post-1810-0-64139500-1363687224_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk så meget. Det er vel det nærmeste du kommer følelsen man hadde når man fikk din første Brio :-)

Var en tur i garasjen i går og fikk satt på noen nye klistremerker. DCN VIP ble montert på C-stolpen og www.detailerclubb.no på bakruten. Ellers er det en litt "kjedelig" bil. Har som nevnt det meste av utstyr og styling så det blir ingen utfordring med det. Kanskje en oppgradering av eksoshalen? Eller noen som har noen tips?

Bøtt, bøtt, som dem sier i Enebakk, da blir det mere tid til Detailing:-) Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med nybilen. Nye Mondeo har fått voksne dimensjoner så du kommer til å merke at det tar lenger tid å komme rundt den enn Kuga.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil og pen farge :)

Kjøpte den av Christian eller? :P

Endret av StianMH
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive