Nassoho

Hvilke pads til scholl polering?

God dag :-)

Lurte på om noen har noe erfaring med hvilke pads som fungerer til scholl polering ? :-) Har en Audi A4 2002 (Hard lakk?)!

Har sett litt på scholl sine pads, men ville forhøre meg litt her før jeg går til innkjøp :-)

Har s3gold, s17, s30+ og s40 :-)

Hadde tatt imot evt. fargekoder for ulike pads som passer disse med stor takk :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sholl har gode puter, men du kan også bruke andre puter hvis det er ønskelig. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger med ett lite spørmsål til! For å fjerne hologrammer og vaskeriper, må man da bruke s3gold med f.eks gul scholl rubbingpute, eller er s17 sterk nok ? :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger med ett lite spørmsål til! For å fjerne hologrammer og vaskeriper, må man da bruke s3gold med f.eks gul scholl rubbingpute, eller er s17 sterk nok ? :-)

Det kommer litt ann på lakktypen. For å kun fjerne vanlige vaskeriper så tipper jeg at S17+ er sprek nok.

Du kan jo først prøve med S17. Kjøper no litt forskjellige puter så kan du justere cut med putene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett i Scholltråden da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ta en kikk her, http://www.detailersclub.no/forum/topic/14499-s-s-audi-a4-b6-nogaroblaa-metallic/ og se om du kanskje kan plukke opp noen tips der.

Hvordan farge har a4'n din? Det jeg har tatt av tyske biler har i allefall hatt hard lakk...

Har en blåfarge, original fra fabrikk :-) Har ikke noe fargekode på den her og nå!

Har du sett i Scholltråden da?

Ja, veldig god tråd :-) Så tror jeg kjøper meg gul, lilla og oransje scholl pads :-) Eller trenger jeg mer enn 3. ulike pads for å prøve meg frem? Fikk inntrykk fra scholltråden at spiderpads ikke var det store ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke behov for gul og lilla, velg en av de.

Spiderpads cutter bra med engang, men mister fort formen og blir myk.

Kjøp minst 3 av hver rubbingpad slik at du kan rotere på de..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive