CrZyWiz

Tips til fjerning av magnet\mobilholder.

På BMWn jeg kjøpte forrige mnd var det montert en slik magnet sak på dashbordet. Der man kan henge\feste mobilen sin.

Såvidt jeg ser, så er det dobbeltsidig tape disse er festet med?

Men den sitter tilsynelatende veldig godt, så trenger tips til fjerning uten å ripe underlageet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på god varme i bilen, eller varm magneten forsiktig opp. Bruk tanntråd el.lign og dra den mellom magneten og dashbordet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sitrusrens til slutt om det henger igjen dobbelsidig tape :) Spray på i 0,25 sekund og vent 30 sekund.Så tørk av lim.Gjenta om nødvendig.Måtte gjøre det mange ganger på vindaviseren bilen min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på god varme i bilen, eller varm magneten forsiktig opp. Bruk tanntråd el.lign og dra den mellom magneten og dashbordet.

kanskje bruke et tyynt fiskesnøre? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre ett forsøk til helga, når jeg har tilgang på garasje.

Mn med litt ettertanke, vil ikke lim slippe lettere når det er skikkelig kaldt? Tenker i retning tyggegummi f.eks :)

Endret av CrZyWiz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje om du fryser det, men det blir vel heller vanskelig. Når du varmer det opp blir den seig. Jeg tror du skal ta en tråd eller en sen fra et fiskesnøre. Jobb deg igjennom og prøv å dra den fra dashen.

Deretter:

Og sitrusrens til slutt om det henger igjen dobbelsidig tape :) Spray på i 0,25 sekund og vent 30 sekund.Så tørk av lim.Gjenta om nødvendig.Måtte gjøre det mange ganger på vindaviseren bilen min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde testet å varme det opp med en hårføner først, prøvd å lirke den av med så mye lim på som mulig. Sitrusrens kan virke litt for bra noen ganger, jeg har flere ganger fått fjernet mer enn ønsket, så Vær litt forsiktig siden det er på dashen ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive