Gå til innhold

Bilnerden nede?


Dr_S

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Jeg må si meg til de grader provosert akkurat nå.

Kontoen er suspendert grunnet at mailkontoen vår er blitt hacket og dermed har det blitt sendt ut spammail fra bilnerden@bilnerden.no.

Pga dette har de, HELT uten forvarsel, suspendert nettside og mail. I det minste så hadde vi forventet en beskjed på forhånd og at kundene våre får en annen beskjed enn at "konto er suspendert" når de går inn på nettbutikken vår...

Dette er tross alt ikke selvforskyldt og nye kunder som møter denne beskjeden kommer definitivt ikke igjen..

Jeg har sendt en mail til Proisp om saken og håper de får ryddet opp i dette snarest mulig. Beklager det inntrufne, skal holde dere oppdatert i saken. Håper og tror det ikke vil gå lang tid før dette er ryddet opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg til de grader provosert akkurat nå.

Kontoen er suspendert grunnet at mailkontoen vår er blitt hacket og dermed har det blitt sendt ut spammail fra bilnerden@bilnerden.no.

Pga dette har de, HELT uten forvarsel, suspendert nettside og mail. I det minste så hadde vi forventet en beskjed på forhånd og at kundene våre får en annen beskjed enn at "konto er suspendert" når de går inn på nettbutikken vår...

Dette er tross alt ikke selvforskyldt og nye kunder som møter denne beskjeden kommer definitivt ikke igjen..

Jeg har sendt en mail til Proisp om saken og håper de får ryddet opp i dette snarest mulig. Beklager det inntrufne, skal holde dere oppdatert i saken. Håper og tror det ikke vil gå lang tid før dette er ryddet opp i.

Det var bra det var slik det hang sammen. Frykta det verste så eg ikkje skulle få fullført ordren som vi akkurat hadde avtalt. Og det er rett som du skriv at eg vart litt skeptisk når eg las at kontoen var suspendert. Håpar ting ordnar seg igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Ja, får håpe det ordner seg snart..

Jeg synes hele opplegget her er meget uproffesjonelt av leverandør. Jeg har i tillegg forsøkt å ringe en vakttelefon som visst nok skal være tilgjengelig 24/7 i en halv time nå uten å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juniormathisen

Ja, får håpe det ordner seg snart..

Jeg synes hele opplegget her er meget uproffesjonelt av leverandør. Jeg har i tillegg forsøkt å ringe en vakttelefon som visst nok skal være tilgjengelig 24/7 i en halv time nå uten å få svar.

Kommer inn på nettbutikken deres her nå ihvertfall :)

* Men kom ikke inn på innloggings siden.

Nei, glem det. Satt og titta igjennom litt av sakene også fikke jeg plutselig samme feilmeldinga. :(

Endret av juniormathisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Ja, får håpe det ordner seg snart..

Jeg synes hele opplegget her er meget uproffesjonelt av leverandør. Jeg har i tillegg forsøkt å ringe en vakttelefon som visst nok skal være tilgjengelig 24/7 i en halv time nå uten å få svar.

Da er det bare ta med deg deg og ditt(uten at jeg vet hvor lett det er :P ) og si takk for deg! Viser jo tydelig at de ikke er interessert i å ha kunder..

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Fikk denne nettopp:

Konto er suspendert. Vennligst ta kontakt med support@proisp.no

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Da skal nettsiden fungere. Et par ekstra sikkerhetstiltak er satt opp, så jeg håper og tror at det nå vil fungere fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...