Gå til innhold
Dr_S

Bilnerden nede?

Recommended Posts

Dr_S    129
Dr_S

Er siden nede, flyttet til ny server eller har de ikke betalt sin ISP regning? :)

"Account suspended"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Jeg må si meg til de grader provosert akkurat nå.

Kontoen er suspendert grunnet at mailkontoen vår er blitt hacket og dermed har det blitt sendt ut spammail fra bilnerden@bilnerden.no.

Pga dette har de, HELT uten forvarsel, suspendert nettside og mail. I det minste så hadde vi forventet en beskjed på forhånd og at kundene våre får en annen beskjed enn at "konto er suspendert" når de går inn på nettbutikken vår...

Dette er tross alt ikke selvforskyldt og nye kunder som møter denne beskjeden kommer definitivt ikke igjen..

Jeg har sendt en mail til Proisp om saken og håper de får ryddet opp i dette snarest mulig. Beklager det inntrufne, skal holde dere oppdatert i saken. Håper og tror det ikke vil gå lang tid før dette er ryddet opp i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hooli    0
hooli

Jeg må si meg til de grader provosert akkurat nå.

Kontoen er suspendert grunnet at mailkontoen vår er blitt hacket og dermed har det blitt sendt ut spammail fra bilnerden@bilnerden.no.

Pga dette har de, HELT uten forvarsel, suspendert nettside og mail. I det minste så hadde vi forventet en beskjed på forhånd og at kundene våre får en annen beskjed enn at "konto er suspendert" når de går inn på nettbutikken vår...

Dette er tross alt ikke selvforskyldt og nye kunder som møter denne beskjeden kommer definitivt ikke igjen..

Jeg har sendt en mail til Proisp om saken og håper de får ryddet opp i dette snarest mulig. Beklager det inntrufne, skal holde dere oppdatert i saken. Håper og tror det ikke vil gå lang tid før dette er ryddet opp i.

Det var bra det var slik det hang sammen. Frykta det verste så eg ikkje skulle få fullført ordren som vi akkurat hadde avtalt. Og det er rett som du skriv at eg vart litt skeptisk når eg las at kontoen var suspendert. Håpar ting ordnar seg igjen snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Ja, får håpe det ordner seg snart..

Jeg synes hele opplegget her er meget uproffesjonelt av leverandør. Jeg har i tillegg forsøkt å ringe en vakttelefon som visst nok skal være tilgjengelig 24/7 i en halv time nå uten å få svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
juniormathisen    149
juniormathisen

Jeg synes hele opplegget her er meget uproffesjonelt av leverandør. Jeg har i tillegg forsøkt å ringe en vakttelefon som visst nok skal være tilgjengelig 24/7 i en halv time nå uten å få svar.

Kommer inn på nettbutikken deres her nå ihvertfall :)

* Men kom ikke inn på innloggings siden.

Nei, glem det. Satt og titta igjennom litt av sakene også fikke jeg plutselig samme feilmeldinga. :(

Endret av juniormathisen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl

Da er det bare ta med deg deg og ditt(uten at jeg vet hvor lett det er :P ) og si takk for deg! Viser jo tydelig at de ikke er interessert i å ha kunder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Da er nettsiden oppe igjen og sendinger går selvfølgelig som normalt i dag om det skulle være noe tvil om det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
oseb    18
oseb

Takk for det, ble nesten bekymret for å ikke kunne legge inn bestilling :P noe nytt ukestilbud i dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Jeg tvilte ikke på dere,vet at dere er til å stole på jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hasse    25
Hasse

Fikk denne nettopp:

Konto er suspendert. Vennligst ta kontakt med support@proisp.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Concker    1 222
Concker

Fikk denne nettopp:

Konto er suspendert. Vennligst ta kontakt med support@proisp.no

Samme her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Da er det samme problemet igjen. Skal jobbe med dette i kveld sammen med pro isp så vi får orden på dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Da skal nettsiden fungere. Et par ekstra sikkerhetstiltak er satt opp, så jeg håper og tror at det nå vil fungere fremover!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig