Skovdahl

Burger & Bil - Vestlandet

Heisann godtfolk!

Dette er da den avsporingen Bernhard hintet til i sin opprinnelige burger&bil-tråd - for vestlandet.

Her er det bare å slenge inn gode forslag til steder med god burger (greit om burgeren er forholdsvis hestefri ihvertfall..) og/eller god plass til en del biler for dekkspark og G.P.P.

Da jeg er tilflytter her i Bergensområdet, kjenner jeg ikke til de beste burgersjappene, men jeg vet burgeren på Shell/7-Eleven i Salhuskrysset er meget god! Plassen er også brukbar til en del biler, men her som på andre tilsvarende steder må vi sikkert 'sloss' med de lokale rånerne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Essoburgeren på Frekhaug...og som regel billigere drivstoff en andre steder jeg har sett å Bergen/omegn...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Essoburger i Loddefjord eller Essoburger/AnnenBurger på Os. De har skapelige burgere på Statoil Nesttun også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte i går natt, helt klart Essoburger i Loddefjord! Helt kanon spør du meg! Billig Diesel/Bensin i sandviken ;)

Ellers er Lagunen et bra sted om vi skal ha endel biler der ;) Stor å fin plass ;)

Endret av kriss66
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso og 7eleven i kleppestø på Askøy har veldig gode burgere! ;) er som regel grei plass på 7eleven til en del biler også.

Esso på Ågotnes på Sotra har også god burger!

Esso i loddefjord syntes ikke jeg er så veldig god. Og de får minus siden de ikke har pommes frites :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også veldig trangt og støyete ved vestkanten, som er min nærmeste bensinstasjon. Men i nærheten av kjøpesenter er ikke så dumt, så kan de konvensjonelle av oss skaffe burgeren fra macern. :P

Pommes frites må nesten være et krav. ;)

Endret av bjovas
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jo være mulig å få til :D

Esso må det nesten bli. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble det til? :-)

Endret av Stian911
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tenkt mer på dette? :D Nærmer seg jo ferie nu

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si dag og sted du så ser vi hvor mange som stiller :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprettet en doodle, jeg: http://doodle.com/h7957cs6t58vdizi

Bare å skrive seg opp så gjør vi et forsøk på en dato flest mulig har anledning. Tok bare med søndagene siden folk og parkeringsplasser stort sett er opptatt resten av uken ;)

Endret av EspenL
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive