Tommy

DCN vs PB

Noen andre som har problemer med opplasting fra PB (har ikke gått overt til det nye designet enda). Gjorde som jeg alltid har gjort, å merket alle bilden, og fikk generet koder til bruk i forumet, og bildene ble lastet inn, og jeg klikket på forhåndsvisning, å da kommer denne teksten opp på skjermen

Uten%20navn_59.jpg

Å når jeg går ned til der jeg pleier å legge inn tekst mellom bildene, så får jeg bare opp en gjeng med små ruter, i stede for bilder (er litt vanskelig å legge til tekst når jeg ikke vet hvilke bider det er)

Uten%20navn%202.jpg

Jeg har gjort dette på samme måte som tidligere, og jeg bruker fremdeles google chrome. Har det blitt noen endringer på forumet, som forårsaker dette?

Endret av Tommy
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du spør om men jeg håper du får det til og det kommer ss på audi`n er likendes biler detta.

Kan gi deg et tips da, du kan høre med Knutis da jeg vet han har knota en del med pb noe i det siste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke noe EDB geni, så jeg håper det er en grei løsning på dette så jeg kan få ut en S&S

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt akkurat dette problemet, men det ser ut som du har lastet opp en GIF fil. Forumet her godtar ikke GIF av en eller annen grund. Konverter bildet til JPG og last det opp på nytt så tenker jeg problemet er løst.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvind: Det er bare eksemplet som inneholder gif, så jeg ville ikke tenkt på det.

Tommy: Jeg har fått noen skikkelig snåle linker fra PB i det siste, men det har ingenting med forumet å gjøre. Dersom du trykker på knappen øverst i venstre hjørne (atme viskelæret) når du redigerer posten din, gjøres posten din om til kode. Da går det an å dykke litt i saken.

Send meg gjerne en PM om du vil jeg skal hjelpe deg videre, jeg kan jo gå inn og redigere innlegg og slikt også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe problem å laste opp gif bilder.

Du har ikke flere punktum . i filnavnet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off-topic, men jeg kan ikke fordra det nye designet til PhotoBucket (enda).. Jeg har lasta opp flere hundre bilder på noe som de kaller for storyline eller noe. Finner ikke kopiknapp til url der, så jeg holder nå på å laste det opp enda en gang til "album"...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har som sagt meget begrensede EDB kunnskaper, men har som sagt brukt det samme kameraet, lastet opp på samme måte, og kopiert linker fra pb på samme måte som tidligere, men har ikke hatt dette problemet tidligere. Har prøvd den knappen oppe til venstre, men den bare veksler mellom url teksten, og de små rutene som kommer opp (som egentlig skal være bilder)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du gitt linken du fikk fra Photobucket så hadde det hjulpet, da det ser ut som DCN ikke liker filtypen du prøver deg frem på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo nesten 120 bilder, men her er link fra et utvalgt bilde.

IMG_1313_zpsc3a67b0f.jpg

Bildene kommer jo opp på forhåndsvisningen, men ikke i redigeringsvinduet under, så linkene bør fungere

Endret av Tommy
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive