Gå til innhold

Schollconcepts-store.eu?


Ambu

Recommended Posts

Har flere ganger vært på scholl sine hjemmesider for å lese om produkter, og finner ingen webshop der. Imidlertid snublet jeg over schollconsepts-store.eu i dag. Det er jo rart at scholl ikke linker til sin egen butikk? Ikke finner jeg noen omtale her på forumet heller....har noen erfaringer med denne nettbutikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Aldri lest noe om denne nettbutikken nei, da jeg som regel handler disse produktene av lokale aktører, eller fra england.

(link til butikk er http://www.schollconcepts-store.eu/ )

Siden virker jo grei og oversiktlig. Noen andre kanskje som har mer erfaringer enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Jeg får et inntrykk av at dette er noen som prøver å være Scholl Consepts siden de har dette i URLen sin, men det kan også være at de har det slik at det skal være enkelt å finne frem. Vilkårene på nettsiden deres er kun på fransk, og der står det at siden drives av SPRL Project Paint Research Labs Europe. Siden er veldig grei sånn sett, så ser ikke ut som en typisk "scam"-side ihvertfall.

Lite med reviews etter et søk på Google, men ser at det har blitt nevnt på detailersworld.com som selvfølgelig er nede nå....

EDIT: Kom opp igjen, var ikke mye å skryte av det jeg fant.. så veldig lite på nettet, uheldigvis. Ser ut som de startet opp i slutten av 2009 (ihvertfall da domenet ble kjøpt)

Endret av kristian_

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R. Molnes

De har nok basert seg på produkter fra Scholl Concepts, men at dette er direkte linket til Scholl Concepts annet enn det - tviler jeg sterkt på. Jeg vil anta at det ville bli lagt mer arbeid i siden om denne var genuin, ala hovedsiden til SC.

Må inn på "Contact" før du finner link til "About" og kan lese om selve firmat. Der representerer de seg selv som Scholl Concepts. Bildene der inne er en blanding av tekst på fransk og tysk. Teksten er nok klippet og limt inn fra hovedsiden.

Men men, er bare skeptisk av natur. Hadde ikke kjøpte noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...