villans

Logo på gulvmatter

Hadde planer om å bestille disse mattene på Ebay med R-line logo til Golf men de sender ikke til Norge.Er d noen her på forumet som vet om d er mulig å få sydd på logo på mattene jeg har her hjemme og hvor ? (Bor i buskerud)

post-4678-0-35285300-1361949591_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner ikke en annen selger som sender hit da? Noen ganger hjelper det å spørre om man kan sende til Norge :)

Utenom det så er det jo mulig du får kjøpt patcher som du syr på eller noe, men vet ikke hvor bra dette bli. Ville først prøvd det som jeg nevnte først :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag deg Jetcarrier konto, så får du de sendt til norge

Du får "amerikansk adresse" som de sender til også shipper jetcarrier til norge enten via båt (store ting) eller via fly. 1-2 ganger i uka. fungerer helt utmerket. du kan også få samlet sendinger fra flere steder til en sending til norge.

De ordner alt og fraktpris er ink alle avgifter osv...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner ikke en annen selger som sender hit da? Noen ganger hjelper det å spørre om man kan sende til Norge :)

Utenom det så er det jo mulig du får kjøpt patcher som du syr på eller noe, men vet ikke hvor bra dette bli. Ville først prøvd det som jeg nevnte først :)

Har sendt de mail men har ikke fått noe tilbakemelding ennå...Noe annen selger har jeg ikke funnet på Ebay..

Takk for svar :)

Endret av villans
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er ebay det er snakk om shipper de fleste til norge om du sender dem en melding og spørr. Har i hvertfall fungert flere ganger for meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag deg Jetcarrier konto, så får du de sendt til norge

Du får "amerikansk adresse" som de sender til også shipper jetcarrier til norge enten via båt (store ting) eller via fly. 1-2 ganger i uka. fungerer helt utmerket. du kan også få samlet sendinger fra flere steder til en sending til norge.

De ordner alt og fraktpris er ink alle avgifter osv...

x2

JetCarrier funker bra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommel opp for Jetcarrier her og!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Jetcarrier her også, tror egentlig ikke de har noen misfornøyde kunder :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive