Gå til innhold
Andresh

Trenger hjelp til polering av båt, kun skrogsider!

Recommended Posts

Andresh    1
Andresh

Hei !

Noen som kan hjelpe meg med å ta en skikkelig polering av båten min før påske? Båten er 29 fot og ikke særlig mye detaljer på skrog, store flate linjer. Tilstanden på båten er meget bra, men har lyst en oppfriskning og voksbehandling.

Båten står i privat hage i telthall. Tørt og varmt ;-)

Ta kontakt dersom du har lyst og kompetanse til å ta jobben ! ;-)

Legger ved noen bilder av båten:

post-4516-0-59942000-1361891221_thumb.jppost-4516-0-80357700-1361891261_thumb.jppost-4516-0-27548700-1361891286_thumb.jppost-4516-0-32647200-1361891297.jpgpost-4516-0-32647200-1361891297.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 877
Tommy

Så rimelig trangt ut inne i det teltet, er det plass til å jobbe på båten der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andresh    1
Andresh

Er litt trangt ja, men det går til nøds. Selvfølgelig, hvis værgudene gir opphold og grei temp så letter jeg litt på sløret ;-).

Hvis fortsatt kaldt frem mot sjøsetting i påsken så må jeg nesten ha teltet lukket for å kunne fyre opp varmen litt. Det må nesten han som skal gjøre jobben vurdere hva som er best tror jeg.....

Hva er egentlig nedre temperatur mtp voksing?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 877
Tommy

Er litt trangt ja, men det går til nøds. Selvfølgelig, hvis værgudene gir opphold og grei temp så letter jeg litt på sløret ;-).

Hvis fortsatt kaldt frem mot sjøsetting i påsken så må jeg nesten ha teltet lukket for å kunne fyre opp varmen litt. Det må nesten han som skal gjøre jobben vurdere hva som er best tror jeg.....

Hva er egentlig nedre temperatur mtp voksing?

Bør ha 15gr, det går med lavere temp, men voksen blir tyngre å jobbe med, og kan få redusert holdbarhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig