kingofsnow

Bakplate og pads til Megs DA maskin

Hei.

Kan noen komme med tips til hvor man kan få kjøpt alternative bakplater til Megs DA maskin og hvilken pads man bør ha. Også størrelse. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandicshine er et alternativ.. Du skal ha "vanlig" bakplate til Da-maskin. Størrelse velger du (liten,medium,stor).

Personlig ville jeg kjøpt en liten til små pads (4") og en medium(6") til mellomstore pads.

Pads er det mye å velge i, men personlig liker jeg b.l.a Scholl, uber, meguiars ev 3m. Men det finnes masse mer..

Når du har bestemt deg for forhandler, kan du jo sende de en mail om de kan hjelpe deg med en liten "pakke"? (baklplate+pads)

Lykke til:)

Endret av cocos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vil si at det er 14 mm tapp på maskinen? dette spør jeg om uten å ha sjekket den enda. Ligger fortsatt i esken :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er normalt tommeskru på DA. 14mm er kun roterende.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA-maskiner har som regel 5/8" gjengetapp på bakplatene. Som regel fordi det finnes unntak, men de vanligste maskinene som Meguiar's, Kestrel, Dodo Juice, Krauss etc bruker 5/8". Alle disse er i utgangspunktet samme maskin også, med forskjellig branding og farger, og kommer i to varianter med hhv. 500W og 850/900W motor.

Roterende maskiner har M14-gjenger (og noen sære varianter har M16, men disse er så sjeldne at man så å si aldri ser dem).

Endret av Christer
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Må nok få slengt inn en bestilling snart så man er klar til vårsola:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale uber pads :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lake Country pads fra Shinearama har jeg god erfaring med, de selger også bakplater i alle størrelser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener RB Tuning selger Lake Country pads og bakplater til DA. Superkjapp levering også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive