Gå til innhold
SST

Interiørrens BMW E46

Recommended Posts

SST    0
SST

Hei.

Jeg har en BMW E46 Touring som nå skal selges. I den forbindelsen vil jeg gjerne få interiøret renset, primært seter og gulvteppet. Dette er stoff/alcantara- seter.

Jeg er helt ny her på forumet, men er det noen i Oslo- området som kan ta på seg en slik jobb? Og hva ligger en slik jobb på sånn ca.?

Mvh Stig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Prisen kommer nok an på hvor møkkete der er, for da må man kanskje kjøre flere runder på samme sted noe som fører til mer tid. Kan du ikke legge ved noen bilder?

Er sikkert noen flotte bilmenn (ikke husmødre) som tar på seg denne jobben!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SST    0
SST

Takk for svar, Kristian.

Er "vanlig" møkk, så tror det skal være grei skurring. Men jeg kan absolutt få tatt noe bilder, er nok lettere å danne seg et inntrykk da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

Prisen vil nok også variere litt fra "detailer" til "detailer", pluss som nevnt hvor ille det er. Men om jeg skulle tatt på meg oppdraget skulle jeg mene 2000.- skulle holde greit. Går da ut ifra at bilen er Rimelig støvsuget (støvsuger selv også) slik at man vet at det ikke er "helt jævlig".

Vet ikke hva andre vil ha for jobben, så du får ta det med en klype salt..

Om du er litt interresert i bilpleie, kan det kanskje være like greit å kjøpe seg en billig våtsuger, børste, apc og druse på med pågangsmot. Er ikke noe hokus pokus, men det er du sikkert klar over:)

Lykke til med prosjektet uansett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig