Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei.

Jeg har en BMW E46 Touring som nå skal selges. I den forbindelsen vil jeg gjerne få interiøret renset, primært seter og gulvteppet. Dette er stoff/alcantara- seter.

Jeg er helt ny her på forumet, men er det noen i Oslo- området som kan ta på seg en slik jobb? Og hva ligger en slik jobb på sånn ca.?

Mvh Stig

Kristian Nafstad
Skrevet

Prisen kommer nok an på hvor møkkete der er, for da må man kanskje kjøre flere runder på samme sted noe som fører til mer tid. Kan du ikke legge ved noen bilder?

Er sikkert noen flotte bilmenn (ikke husmødre) som tar på seg denne jobben!

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

Takk for svar, Kristian.

Er "vanlig" møkk, så tror det skal være grei skurring. Men jeg kan absolutt få tatt noe bilder, er nok lettere å danne seg et inntrykk da.

bilmagikeren
Skrevet

Prisen vil nok også variere litt fra "detailer" til "detailer", pluss som nevnt hvor ille det er. Men om jeg skulle tatt på meg oppdraget skulle jeg mene 2000.- skulle holde greit. Går da ut ifra at bilen er Rimelig støvsuget (støvsuger selv også) slik at man vet at det ikke er "helt jævlig".

Vet ikke hva andre vil ha for jobben, så du får ta det med en klype salt..

Om du er litt interresert i bilpleie, kan det kanskje være like greit å kjøpe seg en billig våtsuger, børste, apc og druse på med pågangsmot. Er ikke noe hokus pokus, men det er du sikkert klar over:)

Lykke til med prosjektet uansett:)

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår