Jkkarlsen

Erfaring Ebay Chenille Wash Mitt

Har ikke prøvd akkurat denne tror jeg. Men chenille er beste vaskehanske jeg vet om. Prøvd det meste, men bare chenille jeg virkelig liker. Spesialsvamper og sau og det som er kommer ikke så godt til over alt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hatt flere typer chenille og er veldig fornøyd :) Er bare litt usikker på om det er mye kvalitetsforskjell?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også chenille som favoritt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken av denne varianten er best av de som er på norske netthandler eller butikker da? Må jo støtte opp litt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken av denne varianten er best av de som er på norske netthandler eller butikker da? Må jo støtte opp litt

Nesten ingen som selger disse lenger etter at saueskinnet og svampene ble så populære. Nanolotus sin er fin.

Jeg trodde SS solgte alle produktene til Nanolotus, men kan bare finne en fra CG på nettisden.

Ser også at RBTuning har en Chenille mitt.

Tenker disse 2 er like gode som NL mitten.

Jeg har hørt med Kristian (Bilnerden) om de kunne ta inn noen slike mitter. Han sa han hadde planer om dette.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå motatt 3 stk fra DealXtreme. Var små i størrelsen. Jeg har nok litt over nomalt store hender, og de ble trange og korte for meg. Satt som støpt på dama da. Kanskje gavepotensiale

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som har en Jula-butikk i nærheten: http://www.jula.no/vaskehanske-i-mikrofiber-629154

Er den lik på begge sider?

Noen har en side for insekter. Jeg er ute etter den typen som har larver/nudler hele veien rundt.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener den har larver/nudler hele veien rundt;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker best sau jeg.. synes chenille hamsene blir tunge og at trådene fester seg i alt mulig så fort de løsner litt.

MG sin liker jeg også godt da den er utrolig lett selv med masse vann, litt merkelig materiale men det funker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner Bernhards Mitt. Tynn og fin i pelsen når den var våt, lett å komme til med overalt og hang ikke og slang på lanken slik chenillemittene mine har gjort... men det går jo ikke an å få tak i en sånn Bernhards Mitt lenger noe sted. Nærmeste jeg har kommet er Bilt-Hamber sin, men den har visst netting på ene siden, og det er ikke interessant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive