Jozinho

Beste vinterprodukt?

Lurer enkelt og greit på hva folk har forelsket seg i i løpet av vinteren? Enten det er LSP eller avfetting.

Selv har jeg falt for CarPro sin Reload mellom vask. Holder godt og synes den gir god beskyttelse. Spesielt god å ha om vinteren da den er kjapp å bruke etter tørk B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått ny favorittsåpe, Maxi Suds II, en fantastisk god og mild såpe..

Har også blitt mektig imponert over Wolf's Glass Guard, kjørt med det en god del måneder nå og rutene har helt syk vannskrekk ennå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er imponert over hvor mye skitt Autofoam tar selv om jeg blander den ganske mildt (1:100). LSP hjelper jo også til her da.

Eller så har jeg også funnet meg ny favoritt innen ruteforsegling. Vinneren er GTechniq G5 Clear Vision Glass Coat. Fungerer meget bra og den lager ingen skjolder slik som alle andre jeg har testet.

Av en eller annen grunn er favoritten til Simen den dårligste ruteforseglingen jeg har prøvd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avfetting som er MUST for å ta asfalt og veisalt; Prikkbort

Såpe på vinterstid: Meguiars NXT eller CG CWG

LSP: Shield

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avfetting som er MUST for å ta asfalt og veisalt; Prikkbort

Såpe på vinterstid: Meguiars NXT eller CG CWG

LSP: Shield

x2 på den!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe nytt at IronX er et fantastisk produkt, men man oppdager det spesielt bra på vinteren på inngrodde felger. Surfex og Prickbort er jo et must.

Menzernas poleringsprodukter fikk jeg en ordentlig aha opplevelse av tidlig på vinteren (har brukt Scholl tidligere). At ikke flere bruker disse skjønner jeg rett og slett ikke. Helt topp.

Billig og bra voks med kort herdetid = Collinite 476

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive