kriss66

Kontonummer?

Hei!

Kjøpte meg nettopp 10L prickbort hos dere. Tok da forhåndsbetaling i bank, men kontonummeret ble borte da jeg trykte bekreft ordre. Vil jeg få noe regning, evt hvor jeg kan betale dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du ikke all info på mail?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konto nr til bilnerden er 6315 05 09116, men jeg har heller ikke fått kvittering på bestillinger den siste tiden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk kvittering på bestillingen min som jeg foretok tidligere i uken..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalingsinfoen står i mail sammen med ordrebekreftelsen og den blir sendt ut automatisk når ordren blir fullført.

Vi har fått et par etterlysninger på mailen og begge disse gangene har den av en eller annen grunn endt opp i "søppelposten" til kundene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man det, der var det masse interessant mailer, ja :P

Savnet aldri søppelposten heller når jeg ikke ser den på lista her ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalingsinfoen står i mail sammen med ordrebekreftelsen og den blir sendt ut automatisk når ordren blir fullført.

Vi har fått et par etterlysninger på mailen og begge disse gangene har den av en eller annen grunn endt opp i "søppelposten" til kundene.

Takk for det!

Fikk mail etter en liten stund. Der står alt, pluss kontonummer! ;) Betaler den over helgen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine eposter fra Bilnerden har også endt opp i søppelposten, eventuelt spamboksen :P Aner ikke hvorfor, men det gjør jo ikke så mye. Finner dem uansett :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste ordren jeg la inn kom bare aldri - ikke til spamfolderen heller. Ikke at det spiller så stor rolle, pakken kom jo etter noen dager uansett. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri spammen min av den enkle grunn av at jeg mottar 100 stk om dagen, så det er jo litt dumt. Vet ikke om du sender ut via epostleser eller om du har noe webbasert, Bilnerden.no? Men mener du kan rate mailen din og få en score samt forklaring om hvorfor den kan havne i søppelpost?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan legge inn unntaksregler for e-postadresser man venter melding fra da

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste ordren jeg la inn kom bare aldri - ikke til spamfolderen heller. Ikke at det spiller så stor rolle, pakken kom jo etter noen dager uansett. :)

Du bør nok sjekke mailadressen du er registrert med :)

Jeg sjekker aldri spammen min av den enkle grunn av at jeg mottar 100 stk om dagen, så det er jo litt dumt. Vet ikke om du sender ut via epostleser eller om du har noe webbasert, Bilnerden.no? Men mener du kan rate mailen din og få en score samt forklaring om hvorfor den kan havne i søppelpost?

Takk for tipset, det skal vi få sjekket opp i!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør nok sjekke mailadressen du er registrert med :)

Den eksisterer og er aktiv, men kom på nå at rundt da jeg la inn ordren hadde jeg en del problemer med DNS og sånt knask siden serveren min plutselig forsvant fra nettet (og den var primær DNS-server for domenet mitt). Fikk det på beina igjen ved hjelp av en kompis, men ser nesten ut til at det er en del senskader etter dette fremdeles...

Så min egen feil, altså. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive