Lena Kristin

S&S Audi A4 B7

Fant igjen bilder fra første bilen jeg tok etter jeg ble detailing frelst, og tenkte att det hadde vært artig og hatt en S&S og se tilbake på. Denne ble tatt sent i juli i fjor over en helg ute hjemme.

Bilen har gått som firmabil for rimi før nåværende eier kjøpte den i fjor vår. Eier snakket om hellakkering, så vi ble enige om og gi min nyinnkjøpte Flex da og en gryende detailing interesse sjansen før han gikk så drastisk til verks.

IMG_0497.jpg

bilen ved ankomst, så ikke så værst ut på avstand, men saken var en helt annen når man kom litt nærmere innpå den.

http://i33.photobucket.com/albums/d95/Troya80/Black%20edition/IMG_0495.jpg

Denne ble vasket med Prickbort, Sterk surfex HD (1:5 om jeg ikke husker feil) da det hadde vært klargjørere på bilen før. Til slutt ble den skummet ned med autofoam.

http://i33.photobucket.com/albums/d95/Troya80/Black%20edition/IMG_0498.jpg

Det ble tapet opp på panser for combo testing. Det hele endte på lilla scholl og s03 gold da bilen var ILLE i lakken.

IMG_0499.jpg
Her er høyre side etter en runde med s03g

en liten runde med tillstanssjekk måtte til

IMG_0494.jpg

IMG_2120.jpg

IMG_2022.jpg

IMG_2018.jpg

IMG_1997.jpg

IMG_1995.jpg

IMG_1992.jpg

Det synes godt att denne er brukt som firmabil...

etter s03g og lilla sholl ble det kjørt s17+ som avsluttet såpass bra att det ble finish på denne.

IMG_1983.jpg

Akseptabelt resultat på panser.

IMG_1978.jpg

Bakfangeren så ut som den var blitt brukt som parkeringsrambukk... ble enig med eier att denne kunne jeg bruke til og teste litt div på ettersom den mest sannsynlig må lakkeres for og bli helt bra uansett.

IMG_1978.jpg

Påbakfanger valgte jeg ull og s03g for og dempe defektene mest mulig.

IMG_2135.jpg

Det begynte etterhvert og regne.... da var paviljongen fra Clas Ohlson god og ha!

IMG_2124.jpg

50/50 speil

IMG_2044.jpg

I mangel på noe skikkelig og stå på, tar man det man har.

Før jeg la voks ble den vasket ned med surfex og skummet med autofoam.

Denne fikk Swissvax concorso som LSP

IMG_2176.jpg

IMG_2173.jpg

IMG_2170.jpg

Inspeksjon sammen med eier

IMG_2165.jpg

Denne skal inn igjen nå til våren for en grundigere gjennomgang inkl fylling av riper og steinsprut.

Endret av Lena Kristin
10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra første jobb dette! Altid kjekt å se når folk blir bitt av detailer basillen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser att denne havnet på feil plass. denna skulle ikke under showcase med Show and shine, kan noen flytte den for meg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei greit detta til og være første bil med maskin, litt usikker og mye prøv og feiling men det er det vi lærer av!

Ikke altid like greit og få orntelige bilder utendørs og uten orntelig lys.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dette Lena! Skulle gjerne hatt flere 50/50 bilder, men satser på at du kommer med mer av det til neste S&S? ;) Cred gitt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive